Ni som finns på dejtingsidor
Singelmingel
  1. NovaLi
    #1

    Ni som finns på dejtingsidor

    Hur kom det sig att ni hamnade där?
    Var det ett stort steg för er?
    Vilken/vilka dejtingsidor är ni på?
    Tycker ni att de är bra?
  2. 1
    Ni som finns på dejtingsidor Hur kom det sig att ni hamnade där?
    Var det ett stort steg för er?
    Vilken/vilka dejtingsidor är ni på?
    Tycker ni att de är bra?
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Jag

    är inte med på någon nu men för ett par år sedan träffade jag en pojkvän på passagen kontakt. Att jag hamnade där berodde på att jag fick syn på sidan & de var gratis.det var väl inget jättestort steg direkt, mer som en kul grej men som blev allvar ganska fort.
  4. 2
    Jag är inte med på någon nu men för ett par år sedan träffade jag en pojkvän på passagen kontakt. Att jag hamnade där berodde på att jag fick syn på sidan & de var gratis.det var väl inget jättestort steg direkt, mer som en kul grej men som blev allvar ganska fort.
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Inte aktiv längre..

    men jag har varit på Spray Date tidigare.
    Finns kvar på Mötesplatsen, men är inte VIP längre (ej betalande) så jag kan inte svara på mail. Är väl inne och läser om jag fått några meddelanden 1 eller 2 gånger i månaden. Men jag har inte tyckt att det gett något. Har vart på två dejter från MP. En totalkatastrof och en som jag träffade några gånger, men han var inte ärlig i sina avsikter.

    Kul att \"tjôta\" med folk, men ger tyvärr inte mycket mer.
  6. 3
    Inte aktiv längre.. men jag har varit på Spray Date tidigare.
    Finns kvar på Mötesplatsen, men är inte VIP längre (ej betalande) så jag kan inte svara på mail. Är väl inne och läser om jag fått några meddelanden 1 eller 2 gånger i månaden. Men jag har inte tyckt att det gett något. Har vart på två dejter från MP. En totalkatastrof och en som jag träffade några gånger, men han var inte ärlig i sina avsikter.

    Kul att \"tjôta\" med folk, men ger tyvärr inte mycket mer.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Jag är med på..

    ..Mötesplatsen och på Spray Date.

    Nja, något stort steg att gå med var det inte, har varit med i omgångar sen jag skilde mig för 4 år sen.

    Jag känner att hitta någon på krogen är inte min grej, så jag chansar på nätet istället :)

  8. 4
    Jag är med på.. ..Mötesplatsen och på Spray Date.

    Nja, något stort steg att gå med var det inte, har varit med i omgångar sen jag skilde mig för 4 år sen.

    Jag känner att hitta någon på krogen är inte min grej, så jag chansar på nätet istället :)

Liknande trådar

  1. Så retligt (dejtingsidor)
    By mjAnonym in forum Singelmingel
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-07-15, 20:32
  2. Dejtingsidor
    By Anonym in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 20:59
  3. Dejtingsidor...
    By Annamed5 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 06:57
  4. Dejtingsidor ;S
    By _moa in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 14:56
  5. Bra dejtingsidor
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 23:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar