Klippa eller inte klippa??
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Klippa eller inte klippa??

    Helt plötsligt är håret lååångt (behåbandet), och jag tror jag vill klippa av det. Men vissa dagar är det på gott humör och ligger fint, och lite lockigtrufsigt sådär. Då är vi vänner! Men andra dagar är det platt och vill inte alls- inte jag heller!
    Funderar på uppklippt, strax under axlarna, mer volym. Men det blir så \"vanligt\" känns det som. Som nån skrev (Anna T2??): man sticker ut lite som småbarnsmamma med långt hår (åtminstone där jag bor).
    Men... kanske ska jag boka tid ändå... velmaja!!

    Var ÄR alla förresten?? Kanske shoppar? Ser fram emot rapport lite senare då;)!
  2. 1
    Klippa eller inte klippa?? Helt plötsligt är håret lååångt (behåbandet), och jag tror jag vill klippa av det. Men vissa dagar är det på gott humör och ligger fint, och lite lockigtrufsigt sådär. Då är vi vänner! Men andra dagar är det platt och vill inte alls- inte jag heller!
    Funderar på uppklippt, strax under axlarna, mer volym. Men det blir så \"vanligt\" känns det som. Som nån skrev (Anna T2??): man sticker ut lite som småbarnsmamma med långt hår (åtminstone där jag bor).
    Men... kanske ska jag boka tid ändå... velmaja!!

    Var ÄR alla förresten?? Kanske shoppar? Ser fram emot rapport lite senare då;)!
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Du får

    Lägga upp ett kort så man ser hur håret ser ut :)
    Själv blev jag helt plötsligt sugen på att ha lockigt hår, vet inte om jag ska köpa en locktång, permanenta eller försöka få fram mitt självfall...
  4. 2
    Du får Lägga upp ett kort så man ser hur håret ser ut :)
    Själv blev jag helt plötsligt sugen på att ha lockigt hår, vet inte om jag ska köpa en locktång, permanenta eller försöka få fram mitt självfall...
  5. ::Millisen::
    #3

    Inte

    Varje gång jag har klippt mitt hår kortare har jag ångrat mig, därför satsar jag nu på lååångt (längre).

    Själv har jag jobbat idag.. ingen shopping.
  6. 3
    Inte Varje gång jag har klippt mitt hår kortare har jag ångrat mig, därför satsar jag nu på lååångt (längre).

    Själv har jag jobbat idag.. ingen shopping.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Klippa!

    säger jag som vanligt *S* jag är svag för kort hår både på tjejer och killar. Men lägg upp en bild på dig själv så är det lättare att tipsa på ev. klipppning.
  8. 4
    Klippa! säger jag som vanligt *S* jag är svag för kort hår både på tjejer och killar. Men lägg upp en bild på dig själv så är det lättare att tipsa på ev. klipppning.
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5

    Låter som om...

    ...det var jag som skrev inlägget.
    Jag har beslutat mig för att INTE klippa iallafall, veeet så väl att jag ångrar mig som fasen. Så nu har jag bestämt att jag ska volympermanenta mitt hår!

    Har alltid drömt om stora fina lockar...har platt platt hår.

  10. 5
    Låter som om... ...det var jag som skrev inlägget.
    Jag har beslutat mig för att INTE klippa iallafall, veeet så väl att jag ångrar mig som fasen. Så nu har jag bestämt att jag ska volympermanenta mitt hår!

    Har alltid drömt om stora fina lockar...har platt platt hår.

Liknande trådar

  1. Klippa eller inte???
    By Aleandra in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-03, 15:54
  2. Klippa eller inte
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-03, 21:17
  3. klippa ner eller inte?
    By Johannah m. 3 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 13:00
  4. Ska vi klippa eller inte?
    By Therese & 3 små barn in forum _0505 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 14:02
  5. Klippa upp eller inte?
    By Helena in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 22:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar