Nu har jag nya datan!!!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Nu har jag nya datan!!!

    Fredrik fixade datan igår kväll när jag sov..vad det är för data? hm, en hp 1740, svart/silver plattskärm..

    Trodde det skulle ta hela helgen..glömde att jag är gift med en ingenjör ((LER))

    Igår brann ljuset i köket hela dagen för din 6åring Björna så jag tänkte på er hela tiden.

    Ha en bra torsdag, kramis.
  2. 1
    Nu har jag nya datan!!! Fredrik fixade datan igår kväll när jag sov..vad det är för data? hm, en hp 1740, svart/silver plattskärm..

    Trodde det skulle ta hela helgen..glömde att jag är gift med en ingenjör ((LER))

    Igår brann ljuset i köket hela dagen för din 6åring Björna så jag tänkte på er hela tiden.

    Ha en bra torsdag, kramis.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Åh vad härligt!

    Det är så underbart med en ofylld dator som rymmer massor!

    Ha en bra datadag (?)

    Kram!
  4. 2
    Åh vad härligt! Det är så underbart med en ofylld dator som rymmer massor!

    Ha en bra datadag (?)

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Halloj!

    Oh, skönt att du kom igång så snabbt! Skulle ju precis svara på ditt inlägg nedan om att du skulle vara borta ett tag...
    Här sitter jag med Simon i famnen! Han börjar bli så stadig nu och han är såååå söööt!
    Ha det bäst!
    KRAMIS!
  6. 3
    Halloj! Oh, skönt att du kom igång så snabbt! Skulle ju precis svara på ditt inlägg nedan om att du skulle vara borta ett tag...
    Här sitter jag med Simon i famnen! Han börjar bli så stadig nu och han är såååå söööt!
    Ha det bäst!
    KRAMIS!
  7. Björna med lillebror
    #4

    Åhhh

    tack Jeanette för att du tänkt på oss, det värmer. Min sexåring ja, tänk vad han hade varit stor nu. Skönt att du kom tillbaka så snabbt, en ingenjör är inte så dumt att ha där hemma i gardroben. Hemma är det jag som är datahackern....hmpf...
  8. 4