Vilken soppa! (ätbar alltså..)
Vikt
  1. Kajsa E
    #1

    Vilken soppa! (ätbar alltså..)

    Jag mixade kokt broccoli, blomkål, fänkål o röda linser. I med lite kantarellfond, örtsalt o taco. I kastrullen igen och hällde på av den överblivna grönsaksvattnet (som jag sparade efter kokningen) lät koka upp med lite torkad chili, en skvätt olivoja och lite flytande smör/rapsolja (från flaska, den rekommenderades i en hälsobok faktiskt)

    Det är numera mina middagar; hemma gjord grönsakssoppa. Jag älskar det! mums!
  2. 1
    Vilken soppa! (ätbar alltså..) Jag mixade kokt broccoli, blomkål, fänkål o röda linser. I med lite kantarellfond, örtsalt o taco. I kastrullen igen och hällde på av den överblivna grönsaksvattnet (som jag sparade efter kokningen) lät koka upp med lite torkad chili, en skvätt olivoja och lite flytande smör/rapsolja (från flaska, den rekommenderades i en hälsobok faktiskt)

    Det är numera mina middagar; hemma gjord grönsakssoppa. Jag älskar det! mums!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Låter gott!

    Det låter inte alls dumt! :-)
  4. 2
    Låter gott! Det låter inte alls dumt! :-)

Liknande trådar

  1. Vilken soppa
    By Anonym in forum Pappasnack
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-08-12, 17:58
  2. Vilken soppa!
    By gummimamma in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 18:20
  3. Vilken soppa!
    By uppgiven in forum Abort
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 20:07
  4. Vilken soppa!
    By Stina in forum Småbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 05:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar