ang Ebay..
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    ang Ebay..

    om jag går in på www.ebay.com, hamnar jag på Usas sida då eller? nån som vet hur mycket frakt det är om man beställer/vinner nått där?
  2. 1
    ang Ebay.. om jag går in på www.ebay.com, hamnar jag på Usas sida då eller? nån som vet hur mycket frakt det är om man beställer/vinner nått där?
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    och varför?

    står det att de endast skickas inom usa för? kan man inte köpa där? har aldrig använt mig av ebay så jag vill gärna vet hur man gör oxå. :)
  4. 2
    och varför? står det att de endast skickas inom usa för? kan man inte köpa där? har aldrig använt mig av ebay så jag vill gärna vet hur man gör oxå. :)
  5. Tottam2
    #3

    Jag har...

    just försökt mig på det hela och försöker man beställa till sverige från utlandet måste man reg. sitt kontokort m.m. Jag antar att de ska ha någon form av verifiering för att man är den man är... Jag gick in på tyska sidan eftersom det var därifrån jag skulle köpa och då bidde allt mkt enklare. Den amerikanska sidan var också knölig och jag fick inget grepp...
  6. 3
    Jag har... just försökt mig på det hela och försöker man beställa till sverige från utlandet måste man reg. sitt kontokort m.m. Jag antar att de ska ha någon form av verifiering för att man är den man är... Jag gick in på tyska sidan eftersom det var därifrån jag skulle köpa och då bidde allt mkt enklare. Den amerikanska sidan var också knölig och jag fick inget grepp...

Liknande trådar

  1. ebay
    By Landsbyggsmamman in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 17:22
  2. Ebay
    By zingo in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 19:11
  3. Ebay USA ?!
    By Elin med Selma in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 20:48
  4. Ebay USA
    By Ninnan in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 17:32
  5. Ebay
    By Maggis77 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 08:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar