A. åt upp min tvål!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    A. åt upp min tvål!

    Han var inte så glad och inte jag heller. Har köpt svindyrt Clinique 3-stegs (som inte alls var bra tycker jag) men nu behöver jag alltså inte fundera på vad jag ska göra med den dyra tvålen.
  2. 1
    A. åt upp min tvål! Han var inte så glad och inte jag heller. Har köpt svindyrt Clinique 3-stegs (som inte alls var bra tycker jag) men nu behöver jag alltså inte fundera på vad jag ska göra med den dyra tvålen.
  3. Lox
    #2

    Varför gjorde han det?

    Får han ingen mat, pojken?

    ;-)
  4. 2
    Varför gjorde han det? Får han ingen mat, pojken?

    ;-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    MYCKET bra fråga.

    Är i alla fall glad att han siktade på tvålen denna gången och inte på toan eller toaborsten som de andra gångerna!
  6. 3
    MYCKET bra fråga. Är i alla fall glad att han siktade på tvålen denna gången och inte på toan eller toaborsten som de andra gångerna!
  7. Lox
    #4

    Äter han toa?

    Eller toaborste?

    Får han ingen mat... stackars pôjk.

    (Tvålen suger fett, men jag gillar ansiktsvattnet och lotionen. Fast numera kör jag med apotekets, för de är lika bra fast bara en bråkdel av priset.)
  8. 4
    Äter han toa? Eller toaborste?

    Får han ingen mat... stackars pôjk.

    (Tvålen suger fett, men jag gillar ansiktsvattnet och lotionen. Fast numera kör jag med apotekets, för de är lika bra fast bara en bråkdel av priset.)
  9. malin2
    #5

    Men det var ju

    onödigt.
    Hoppas den smakade gott ;-)
  10. 5
    Men det var ju onödigt.
    Hoppas den smakade gott ;-)
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6

    Fattar att syftet med tonern är att bokstavligen

    skrämma skiten ur ansiktet, för f*n vad den svider. Du kan få min i UFo-julklapp om du vill, om jag får din från Apoteket :)
  12. 6
    Fattar att syftet med tonern är att bokstavligen skrämma skiten ur ansiktet, för f*n vad den svider. Du kan få min i UFo-julklapp om du vill, om jag får din från Apoteket :)
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7

    Nej, det tror jag inte

    Han var inte glad, och det fastnade mellan hans 8 tänder :) Spottar och fräser sedan länge. Undrar om han lärde sig något?
  14. 7
    Nej, det tror jag inte Han var inte glad, och det fastnade mellan hans 8 tänder :) Spottar och fräser sedan länge. Undrar om han lärde sig något?
  15. Lox
    #8

    Är du min tomte?

    Håhåjaja.....

    .... jag ska till Sverige om ett par veckor, ska jag köpa och skicka? Jag kan slänga med en bajs- blöja som bonus! :-)
  16. 8
    Är du min tomte? Håhåjaja.....

    .... jag ska till Sverige om ett par veckor, ska jag köpa och skicka? Jag kan slänga med en bajs- blöja som bonus! :-)
  17. evaOregon
    #9

    Verkar inte så gott...

    Thora föredrar play doh och det är ju lite billigare än svindyra tvålar. Köp lite play doh och ställ inne på toan så kanske han nappar?
  18. 9
    Verkar inte så gott... Thora föredrar play doh och det är ju lite billigare än svindyra tvålar. Köp lite play doh och ställ inne på toan så kanske han nappar?
  19. Anna i fläkten
    #10

    Hm, kan inte smakat så bra

    Jag gillar den tvålen - och hela 3-stegsköret. Har använt det i många år nu. Det enda som funkar för mig, så jag kan tycka att det var synd att han käka just tvål. Men det påminde mig om att jag måste köpa ny så det tackar jag för!
  20. 10
    Hm, kan inte smakat så bra Jag gillar den tvålen - och hela 3-stegsköret. Har använt det i många år nu. Det enda som funkar för mig, så jag kan tycka att det var synd att han käka just tvål. Men det påminde mig om att jag måste köpa ny så det tackar jag för!
  21. Anonym
    #11

    Angående play doh

    Lillebror åt så mycket glittrig play doh på öppna förskolan att han dagen efter hade glittrigt bajs!!!
  22. 11
    Angående play doh Lillebror åt så mycket glittrig play doh på öppna förskolan att han dagen efter hade glittrigt bajs!!!
  23. Medlem sedan
    Mar 2004
    #12

    Nej men jag kan bli ;)

    Mitt UFo är BETYDLIGT mer anonymt än vad du är, men det gör inte så mycket för jag vet i alla fall vad hon ska få :)

    Tack för erbjudandet, men bajsblöjor har vi ganska gott om själva, och rengöring ska jag shoppa upp mig på i NY i december. Har fått experttips på Mode & stil *sss*
  24. 12
    Nej men jag kan bli ;) Mitt UFo är BETYDLIGT mer anonymt än vad du är, men det gör inte så mycket för jag vet i alla fall vad hon ska få :)

    Tack för erbjudandet, men bajsblöjor har vi ganska gott om själva, och rengöring ska jag shoppa upp mig på i NY i december. Har fått experttips på Mode & stil *sss*
  25. Medlem sedan
    Mar 2004
    #13

    *asg*

    humor i vardagen uppskattas alltid. Vilken glamourös bebis!!!
  26. 13
    *asg* humor i vardagen uppskattas alltid. Vilken glamourös bebis!!!
  27. Lox
    #14

    så fin man kan va ;-)

    Handla i NY och få tips på mode och stil *s*

    Duger inte apoteket på slätta? Jag kan svänga in i Skövde.
  28. 14
    så fin man kan va ;-) Handla i NY och få tips på mode och stil *s*

    Duger inte apoteket på slätta? Jag kan svänga in i Skövde.
  29. Medlem sedan
    Mar 2004
    #15

    Skulle vara apoteket i Duvanhuset i så fall

    Nej men jag är väldigt fin i kanten av mig. Visste du inte det?!
  30. 15
    Skulle vara apoteket i Duvanhuset i så fall Nej men jag är väldigt fin i kanten av mig. Visste du inte det?!
  31. Anonym
    #16

    Glammiga baby R

    Han blev också liknad vid nån gammal Hollywood skådis i lekparken härom veckan. Ett äldre par som beundrade hans vackra (deras ord ej mina) kindben!
  32. 16
    Glammiga baby R Han blev också liknad vid nån gammal Hollywood skådis i lekparken härom veckan. Ett äldre par som beundrade hans vackra (deras ord ej mina) kindben!
  33. Medlem sedan
    Mar 2004
    #17

    Du sa väl:

    Om ni gillar hans kindben skulle ni bara se hans glitterbajs!
  34. 17
    Du sa väl: Om ni gillar hans kindben skulle ni bara se hans glitterbajs!
  35. Medlem sedan
    May 2000
    #18

    Har aldrig gillat dem heller...

    ... men jag tror inte att de gjorde sig så bra som mellis heller!
  36. 18
    Har aldrig gillat dem heller... ... men jag tror inte att de gjorde sig så bra som mellis heller!
  37. malin2
    #19

    Testa

    Aveda. Det gillar jag.
  38. 19
    Testa Aveda. Det gillar jag.
  39. Lox
    #20

    Där har jag köat i många timmar

    Fast oftast tog jag en kölapp där, och en på systemet mittemot Åhlens och så fixade jag båda inom en kö- tid.
  40. 20
    Där har jag köat i många timmar Fast oftast tog jag en kölapp där, och en på systemet mittemot Åhlens och så fixade jag båda inom en kö- tid.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. tvål
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-21, 09:18
  2. Gjort tvål...
    By Pansen in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 16:39
  3. Smakar tvål !?
    By Ina m 2 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 22:50
  4. Savon de Ma... (tvål)
    By Molly m 2 killar in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 13:10
  5. Nån som har tips på tvål
    By patka in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 10:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar