Vikt tvätt, burit ut ren tvätt, tvättar.
Vikt
  1. Pebbles m nya bilder på hemmisen
    #1

    Vikt tvätt, burit ut ren tvätt, tvättar.

    bäddat, just betalat någon räkning och nu ska jag äta frukost undra om jag vågar ställa mig på vågen idag... eller om jag väntar till nästa torsdag istället. Vi får se. Ha en härlig dag kram från kallt norrland
  2. 1
    Vikt tvätt, burit ut ren tvätt, tvättar. bäddat, just betalat någon räkning och nu ska jag äta frukost undra om jag vågar ställa mig på vågen idag... eller om jag väntar till nästa torsdag istället. Vi får se. Ha en härlig dag kram från kallt norrland
  3. ÅJ67 m 3 kidz
    #2

    Hur kan du hinna med så mycket innan 7 på morgonen

    Bra att du ställde dig på vågen i alla fall, då får du svart på vitt hur det ligger till. 0,7 kg uppgång tycker jag inte är så farligt mycket under dina omständigheter.

    kram Åse
  4. 2
    Hur kan du hinna med så mycket innan 7 på morgonen Bra att du ställde dig på vågen i alla fall, då får du svart på vitt hur det ligger till. 0,7 kg uppgång tycker jag inte är så farligt mycket under dina omständigheter.

    kram Åse
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Vet inte

    hur man kan ... men kliver upp kl; 05,50 med maken. Har just skurat toan med. Ska hänga tvätt och sen blir det nog att slänga sig i sängen och läsa lite. 0,7kg kändes inte så farligt men visst ska dom bort och något kilo till tror jag
  6. 3
    Vet inte hur man kan ... men kliver upp kl; 05,50 med maken. Har just skurat toan med. Ska hänga tvätt och sen blir det nog att slänga sig i sängen och läsa lite. 0,7kg kändes inte så farligt men visst ska dom bort och något kilo till tror jag
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4

    Snacka om aktiv.

    Klockan var ju bara 07,00..
  8. 4
    Snacka om aktiv. Klockan var ju bara 07,00..
  9. Medlem sedan
    Jul 2000
    #5

    Himmel...

    vad du har hunnit med!
    Här ska vi precis äta frukost, och sen lämna över dottern till grannen - så att jag kan ta min morgonpromenad!
  10. 5
    Himmel... vad du har hunnit med!
    Här ska vi precis äta frukost, och sen lämna över dottern till grannen - så att jag kan ta min morgonpromenad!
  11. Medlem sedan
    Jun 2000
    #6

    Sen skulle

    du väl flytta hem till mig va?? För ett energiknippe som du skulle behövas här hemma så jag slapp släpa mig runt och städa *skrattar* Kanske skulle jag bli pigg jag med *s*

    jag har hunnit med att ge mig och sonen frukost och betalat en räkning *s* Jag ska snart sätta igång och sortera tvätt i sovrummet... Vilket är lättare sagt än gjort med en ettåring som snor tvätten och springer iväg *s*

    Men först är det blöjbyte känner jag...

    Ha en fortsatt härlig dag! Kram
  12. 6
    Sen skulle du väl flytta hem till mig va?? För ett energiknippe som du skulle behövas här hemma så jag slapp släpa mig runt och städa *skrattar* Kanske skulle jag bli pigg jag med *s*

    jag har hunnit med att ge mig och sonen frukost och betalat en räkning *s* Jag ska snart sätta igång och sortera tvätt i sovrummet... Vilket är lättare sagt än gjort med en ettåring som snor tvätten och springer iväg *s*

    Men först är det blöjbyte känner jag...

    Ha en fortsatt härlig dag! Kram
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7

    hur tidigt stiger du upp *s* ?

    här hinner man inte ens äta sin frukost innan barnen ska till dagis...det är fullt upp.
  14. 7
    hur tidigt stiger du upp *s* ? här hinner man inte ens äta sin frukost innan barnen ska till dagis...det är fullt upp.

Liknande trådar

  1. tvätt, disk, tvätt, mathandling
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-05-08, 20:37
  2. Burit, burit och burit möbler idag
    By Furiosa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-28, 17:22
  3. Nu har jag vikt all tvätt frân
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 22:38
  4. Tvätt, tvätt och mera tvätt
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 03:55
  5. Tvätt, tvätt,, tvätt.....
    By Linnie med tre in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 18:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar