Tinted cream
Hem & fritid
  1. Mia
    #1

    Tinted cream

    Jag tänker prova på tinted ansiktscreme istället för foundation. Tycker att min hud blir aldeles för dammig nu på vintern.
    Finns det någon här som provat någon som de tyckte om eller ej?
  2. 1
    Tinted cream Jag tänker prova på tinted ansiktscreme istället för foundation. Tycker att min hud blir aldeles för dammig nu på vintern.
    Finns det någon här som provat någon som de tyckte om eller ej?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Jag vet flera bra!

    Du menar alltså tinted moisturizer, alltså en färgad dagkräm? Det är en jättebra idé, man behöver ju bara en kräm då. Jag använder såna själv till vardags.

    Jag har en smal vit tub från Shiseido som har räckt otroligt länge. Krämen är mjuk och skön och finns i flera färger.

    ACO har en prisvärd, (kring 80:- på Apoteket), ACO Bronze heter den. Ser lite för mörk ut men blir faktiskt fin på de flesta, men man bör inte ta för mycket.

    Dermalogica har en jättebra också, den är dyr men kan köpas billigare på te x lookfantastic.com. Tre nyanser tror jag det finns.

    Sen har jag testat en som fanns att köpa på COW parfymeri i Stockholm. Märket är Laura Mercier, tror jag. Underbart bra, men dyr!

    Jag tror att de flesta märken har liknande, det är bara att gå runt och be om provtuber.
  4. 2
    Jag vet flera bra! Du menar alltså tinted moisturizer, alltså en färgad dagkräm? Det är en jättebra idé, man behöver ju bara en kräm då. Jag använder såna själv till vardags.

    Jag har en smal vit tub från Shiseido som har räckt otroligt länge. Krämen är mjuk och skön och finns i flera färger.

    ACO har en prisvärd, (kring 80:- på Apoteket), ACO Bronze heter den. Ser lite för mörk ut men blir faktiskt fin på de flesta, men man bör inte ta för mycket.

    Dermalogica har en jättebra också, den är dyr men kan köpas billigare på te x lookfantastic.com. Tre nyanser tror jag det finns.

    Sen har jag testat en som fanns att köpa på COW parfymeri i Stockholm. Märket är Laura Mercier, tror jag. Underbart bra, men dyr!

    Jag tror att de flesta märken har liknande, det är bara att gå runt och be om provtuber.

Liknande trådar

  1. Cream Cheese??
    By Innerjoin in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 14:45
  2. Veg cream cheese?
    By V med 2 in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 23:51
  3. Vad är cream of tartar?
    By PysselMaja in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 10:44
  4. cream of tartar
    By aurian in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 18:09
  5. Cream of tartar
    By illan in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 13:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar