Prickig över hela kroppen....
Barnsjukdomar
  1. Hjälp
    #1

    Prickig över hela kroppen....

    Vissa ställen flyter prickarna ihop,prickarna är upphöjda oxå.tom prickar i händerna + under fötterna!! Ingen Feber! Gillar inte beröring! = inte klåda men värkar ha lite ont. Blir värre för varje dag! Kom i Måndags!
  2. 1
    Prickig över hela kroppen.... Vissa ställen flyter prickarna ihop,prickarna är upphöjda oxå.tom prickar i händerna + under fötterna!! Ingen Feber! Gillar inte beröring! = inte klåda men värkar ha lite ont. Blir värre för varje dag! Kom i Måndags!
  3. Lena
    #2

    liknande

    hade min 11-åring för någon månad sedan. Pratade med släkting som är pensionerad läkare, som i sin tur pratade med en infektionsläkare. Denna trodde att det bara var något virus. Prickarna bleknade bort efter någon vecka.
  4. 2
    liknande hade min 11-åring för någon månad sedan. Pratade med släkting som är pensionerad läkare, som i sin tur pratade med en infektionsläkare. Denna trodde att det bara var något virus. Prickarna bleknade bort efter någon vecka.
  5. Lena
    #3

    tillägg....

    Han hade prickar överallt utom i ansiktet. Upphöjda som nästan flöt in i varandra. Kliade inte. Såg dem först på insidan av överarmarna har jag för mig.
  6. 3
    tillägg.... Han hade prickar överallt utom i ansiktet. Upphöjda som nästan flöt in i varandra. Kliade inte. Såg dem först på insidan av överarmarna har jag för mig.
  7. Eva
    #4

    Hur gammalt är barnet? IMT.

  8. 4
    Hur gammalt är barnet? IMT.
  9. Hjälp
    #5

    4:e dagen nu! Hon börja få feber idag.
  10. 5
    1½ 4:e dagen nu! Hon börja få feber idag.
  11. Hjälp
    #6

    P.s. Vi har fått läkartid imorron! *imt*

    :(
  12. 6
    P.s. Vi har fått läkartid imorron! *imt* :(

Liknande trådar

  1. kliar över hela kroppen
    By spikifoten in forum Kropp & hälsa
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2020-10-14, 16:26
  2. Kli kli kli över hela kroppen!
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 18:55
  3. Klåda över hela kroppen
    By mirmis in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 20:25
  4. prickig över hela magen..
    By kajsa m O-04 & W-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 17:56
  5. Utslag över hela kroppen...
    By -Nike- in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-20, 14:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar