Vilket gravtest bäst att spara som minne
Gravidsnack
  1. Freja
    #1

    Vilket gravtest bäst att spara som minne

    Testade + igår, vågar inte riktigt tro på det. :D
    Ska alltså testa igen! Testade igår med clearblue digital, men då försvinner ju \"gravid\" efter ett tag. Vad ska jag testa med nu, som jag sedan kan spara i baby-lådan?
  2. 1
    Vilket gravtest bäst att spara som minne Testade + igår, vågar inte riktigt tro på det. :D
    Ska alltså testa igen! Testade igår med clearblue digital, men då försvinner ju \"gravid\" efter ett tag. Vad ska jag testa med nu, som jag sedan kan spara i baby-lådan?
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2

    Det funkar!

    Först testade ajg med det vanliga Clearblue som visaed +. Jag trodde itne riktigt på det så jag testade RFSU:s istället men den visade -....

    Tillbaka till det säkra, Clearblue som återigen visade +. Så kör på Clearblue. Senf ör att verkligen vara på den säkra sidan provade jag det digitala från Clearblue. Det var kul! och det stämde också.
  4. 2
    Det funkar! Först testade ajg med det vanliga Clearblue som visaed +. Jag trodde itne riktigt på det så jag testade RFSU:s istället men den visade -....

    Tillbaka till det säkra, Clearblue som återigen visade +. Så kör på Clearblue. Senf ör att verkligen vara på den säkra sidan provade jag det digitala från Clearblue. Det var kul! och det stämde också.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Man kan ta kort på sitt digitala...

    ..gravid. Det har jag gjort och jag tycker att det är häftigare än den lite äckliga stickan som jag faktiskt har kissat på....

    Annars har jag sparat et Preg pch det håler sig bra.
  6. 3
    Man kan ta kort på sitt digitala... ..gravid. Det har jag gjort och jag tycker att det är häftigare än den lite äckliga stickan som jag faktiskt har kissat på....

    Annars har jag sparat et Preg pch det håler sig bra.
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4

    preg

    jag har kvar mitt och det är annustarkare nu!
  8. 4
    preg jag har kvar mitt och det är annustarkare nu!

Liknande trådar

  1. Vilket minne!
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 22:18
  2. Vilket minne hon har!
    By CarolinaK in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 15:08
  3. Vilket gravtest är bäst?
    By Hemlig nu... in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 14:03
  4. vilket minne :-(
    By funni in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 20:51
  5. Vilket gravtest bäst att spara som minne
    By Freja in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar