Vilket gravtest bäst att spara som minne
_0608 Augustibarn
  1. Freja
    #1

    Vilket gravtest bäst att spara som minne

    Testade + igår, vågar inte riktigt tro på det. :D
    Ska alltså testa igen! Testade igår med clearblue digital, men då försvinner ju \"gravid\" efter ett tag. Vad ska jag testa med nu, som jag sedan kan spara i baby-lådan?

    (kommer nog tillbaka och presenterar mig när jag VET VET VET.... ;-)
  2. 1
    Vilket gravtest bäst att spara som minne Testade + igår, vågar inte riktigt tro på det. :D
    Ska alltså testa igen! Testade igår med clearblue digital, men då försvinner ju \"gravid\" efter ett tag. Vad ska jag testa med nu, som jag sedan kan spara i baby-lådan?

    (kommer nog tillbaka och presenterar mig när jag VET VET VET.... ;-)
  3. Anonym
    #2

    Hej och grattis=)

    Jag har gjort 4 st vanliga CB... öhhh! jag vet;) och de har jag fått kasta allihopa (blivit mycket ofräscha efter ett par dagar) Sedan har jag gjort ett Preg som det blir rosa streck på och det har hållit sej fiiiint! Det ska jag spara=)
  4. 2
    Hej och grattis=) Jag har gjort 4 st vanliga CB... öhhh! jag vet;) och de har jag fått kasta allihopa (blivit mycket ofräscha efter ett par dagar) Sedan har jag gjort ett Preg som det blir rosa streck på och det har hållit sej fiiiint! Det ska jag spara=)
  5. Lilla My m Mini bf 5/8
    #3

    Grattis

    o välkommen hit!HAr sparat mitt vanliga CB men strecket blev rätt svagt efter ett tag. KAnske bättre med preg?
  6. 3
    Grattis o välkommen hit!HAr sparat mitt vanliga CB men strecket blev rätt svagt efter ett tag. KAnske bättre med preg?
  7. På besök
    #4

    Fotografera

    det finns nog tyvär inga tester som verkligen håller så satsa på att fotografera testet istället.
  8. 4
    Fotografera det finns nog tyvär inga tester som verkligen håller så satsa på att fotografera testet istället.
  9. Elin med L-0410 + bf 5/8 typ
    #5

    Grattis!

    Och välkommen hit. Jag vet inte hur många olika tester det finns men Preg är väl billigare än ClearBlue iallafall så kör på ett sånt!
  10. 5
    Grattis! Och välkommen hit. Jag vet inte hur många olika tester det finns men Preg är väl billigare än ClearBlue iallafall så kör på ett sånt!
  11. Hello
    #6

    Jo

    Jag har testat med Preg båda gångerna tidigare och de finns kvar än. Äldsta fyller 7 på onsdag.
  12. 6
    Jo Jag har testat med Preg båda gångerna tidigare och de finns kvar än. Äldsta fyller 7 på onsdag.
  13. Freja (kodnamn)
    #7

    Tack för välkomnandet!

    Jag tog ett Preg idag, som fick två fina streck. :) Det ska sparas i en fin låda (det tvättades av på \"filtret\" efter)

    Och så tog vi foton på clearblues meddelande till oss i söndags, nämligen \"Gravid\".

    Är så glad och rätt omtumlad...
  14. 7
    Tack för välkomnandet! Jag tog ett Preg idag, som fick två fina streck. :) Det ska sparas i en fin låda (det tvättades av på \"filtret\" efter)

    Och så tog vi foton på clearblues meddelande till oss i söndags, nämligen \"Gravid\".

    Är så glad och rätt omtumlad...

Liknande trådar

  1. Vilket minne!
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 22:18
  2. Vilket minne hon har!
    By CarolinaK in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 15:08
  3. Vilket gravtest är bäst?
    By Hemlig nu... in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 14:03
  4. vilket minne :-(
    By funni in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 20:51
  5. Vilket gravtest bäst att spara som minne
    By Freja in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 08:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar