Long time no see........ :)
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Long time no see........ :)

    Min mellankille S har ikväll vandrat upp här pga av sin infektionsastma. Fick väcka honom först när han satt här i köket och stökade och ylade av sin nattskräck. Stackarn :(.
    - Åhhhh, neeej mamma inte burkar, åhhh, neeeej inte igen!!!
    När han vaknat till fick han bricanyl och sen fick han hoppa i säng igen. Han sa tidigare ikväll:
    - Mamma, bara jag inte får nattskräck inatt för det brukar jag ju få när jag har ont i huvudet. Jag hatar det, det är så himla läskigt att inte veta vart man är.

    Min äldsta kille har garderat sig i TaeKwondo frö första gången ikväll, mallig mamma kollade såklart.
    Detta är nog första gången han hängivet springer till sin träning 2ggr/vecka utan minsta knot, han som alltid slutar efter en halv termin annars. JAg ser så klart vad det är som tilltalar honom, klara regler, inget tjaffs, fasta tuffa tränare som inte tollererar några dumheter en väldigt strukturerad miljö helt enkelt.

    Om ni vill läsa om min maffiga helg kan ni gott traska iväg till min blogg och läsa lite :)
    lena.blogg.se

    Kram till er alla!!!
  2. 1
    Long time no see........ :) Min mellankille S har ikväll vandrat upp här pga av sin infektionsastma. Fick väcka honom först när han satt här i köket och stökade och ylade av sin nattskräck. Stackarn :(.
    - Åhhhh, neeej mamma inte burkar, åhhh, neeeej inte igen!!!
    När han vaknat till fick han bricanyl och sen fick han hoppa i säng igen. Han sa tidigare ikväll:
    - Mamma, bara jag inte får nattskräck inatt för det brukar jag ju få när jag har ont i huvudet. Jag hatar det, det är så himla läskigt att inte veta vart man är.

    Min äldsta kille har garderat sig i TaeKwondo frö första gången ikväll, mallig mamma kollade såklart.
    Detta är nog första gången han hängivet springer till sin träning 2ggr/vecka utan minsta knot, han som alltid slutar efter en halv termin annars. JAg ser så klart vad det är som tilltalar honom, klara regler, inget tjaffs, fasta tuffa tränare som inte tollererar några dumheter en väldigt strukturerad miljö helt enkelt.

    Om ni vill läsa om min maffiga helg kan ni gott traska iväg till min blogg och läsa lite :)
    lena.blogg.se

    Kram till er alla!!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    hallå där!

    jättekul att se dig, Lena!

    Stackars S, låter jobbigt.. och så duktig din äldsta är! kul att han hittat något som passar! :)

    hoppas att allt är bra med dig, ska försöka kika in i bloggen under dagen!

    kram!
  4. 2
    hallå där! jättekul att se dig, Lena!

    Stackars S, låter jobbigt.. och så duktig din äldsta är! kul att han hittat något som passar! :)

    hoppas att allt är bra med dig, ska försöka kika in i bloggen under dagen!

    kram!
  5. Elin & Emilia
    #3

    Hej lena

    var jobbigt med sonens nattskräck, hoppas verkligen det går över.
    Läste om er lilla tripp till Skåne. *ler* Roligt att du skickade sms när ni var nere. Synd bara att jag inte var i stan så kunde vi ju sets och klämt lite på varandra:)
    Kram från mig.
  6. 3
    Hej lena var jobbigt med sonens nattskräck, hoppas verkligen det går över.
    Läste om er lilla tripp till Skåne. *ler* Roligt att du skickade sms när ni var nere. Synd bara att jag inte var i stan så kunde vi ju sets och klämt lite på varandra:)
    Kram från mig.

Liknande trådar

  1. Long time no see!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 20:52
  2. Long time no see...
    By Apollonia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 15:16
  3. Long time no seen...
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 09:19
  4. long time
    By MoaMatti in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 19:19
  5. Long time, no see
    By minskamera in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 21:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar