Till alla goa tjejer här inne
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Till alla goa tjejer här inne

    Vare sig ni går upp eller ner är ni såna otroliga förebilder för mig, bara så ni vet :)
    Har själv just nu fått ta en paus i allt vad gäller viktnedgång för mina njurar bråkar och jag måste vila :( Brukar inte lyda läkare men nu när njurarna bara funkar till knappt 20% måste jag väl börja lyssna på dom *ler*
    Men maten har jag inte gett upp utan kämpar på även om jag faller i lite fällor bort emellanåt.
    Så fortsätt kämpa alla tjejer, ni gör ett kanonjobb!!!
  2. 1
    Till alla goa tjejer här inne Vare sig ni går upp eller ner är ni såna otroliga förebilder för mig, bara så ni vet :)
    Har själv just nu fått ta en paus i allt vad gäller viktnedgång för mina njurar bråkar och jag måste vila :( Brukar inte lyda läkare men nu när njurarna bara funkar till knappt 20% måste jag väl börja lyssna på dom *ler*
    Men maten har jag inte gett upp utan kämpar på även om jag faller i lite fällor bort emellanåt.
    Så fortsätt kämpa alla tjejer, ni gör ett kanonjobb!!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2

    Bra

    att du lyssnar på dina läkare, jag hoppas att du snart blir bättre.
    Bra att du fortsätter att kämpa med maten
  4. 2
    Bra att du lyssnar på dina läkare, jag hoppas att du snart blir bättre.
    Bra att du fortsätter att kämpa med maten
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Nämen

    Usch vad jobbigt, varför bråkar dina njurar så med dig? Hoppas att du mår bättre snart.
  6. 3
    Nämen Usch vad jobbigt, varför bråkar dina njurar så med dig? Hoppas att du mår bättre snart.
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4

    Är vi förebilder åt dig? I mina ögon

    så är det DU som är en förebild med din viktminskning! ;0)
    Lyssna nu på doktorn och sköt om dig!
  8. 4
    Är vi förebilder åt dig? I mina ögon så är det DU som är en förebild med din viktminskning! ;0)
    Lyssna nu på doktorn och sköt om dig!
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    Du gör ett kanonjobb

    kolla din viktminskning ...herregud det är ju Hella eller Maine cat som du bantat bort... kanonbra. Kram och ta hand om dig.
  10. 5
    Du gör ett kanonjobb kolla din viktminskning ...herregud det är ju Hella eller Maine cat som du bantat bort... kanonbra. Kram och ta hand om dig.
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    Pga infektioner

    Har haft på tok för många infektioner på njurarna och undan för undan har dom blivit sämre. Nu ska jag vila o gå på medicin o sen ska man försöka utvärdera om det gett nåt.
  12. 6
    Pga infektioner Har haft på tok för många infektioner på njurarna och undan för undan har dom blivit sämre. Nu ska jag vila o gå på medicin o sen ska man försöka utvärdera om det gett nåt.
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7

    Ja just NI

    är min inspiration.
    All den energi och kämparvilja som finns inne på denna sida är så otrolig samt att ni är så härliga på att stötta varann i allt :)
  14. 7
    Ja just NI är min inspiration.
    All den energi och kämparvilja som finns inne på denna sida är så otrolig samt att ni är så härliga på att stötta varann i allt :)
  15. ÅJ67 m 3 kidz
    #8

    Ta hand om dig...

    Du har redan gjort en jätteinsats med viktminskningen så om du står stilla ett tag nu för att få ordning på njurarna så är det inte hela världen. Du kommer igen sen när du är bättre igen.

    kram Åse
  16. 8
    Ta hand om dig... Du har redan gjort en jätteinsats med viktminskningen så om du står stilla ett tag nu för att få ordning på njurarna så är det inte hela världen. Du kommer igen sen när du är bättre igen.

    kram Åse
  17. Medlem sedan
    May 2003
    #9

    Det gör ju ni också

    Alla, varenda en här inne. Vare sig det går upp eller ner så skiner den där vilja igenom och det är så härligt att läsa.
    Det här med att banta bort nån, mitt mål är ju att jag har gått ner till 57 så har jag bantat bort halva mig :)
  18. 9
    Det gör ju ni också Alla, varenda en här inne. Vare sig det går upp eller ner så skiner den där vilja igenom och det är så härligt att läsa.
    Det här med att banta bort nån, mitt mål är ju att jag har gått ner till 57 så har jag bantat bort halva mig :)
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10

    Tack gulle dig :)

    Och ett STORT härligt grattis till dig när du nu är med i 70-klubben :)
  20. 10
    Tack gulle dig :) Och ett STORT härligt grattis till dig när du nu är med i 70-klubben :)

Liknande trådar

  1. Hur känns det inne i er... till tjejer..
    By man40 in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-13, 00:52
  2. Till alla här inne
    By sunrise in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 08:26
  3. TILL ALLA HÄR INNE!!!!!!
    By fien-6.6 av 45 in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 06:03
  4. Till er alla här inne
    By Klara in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 16:08
  5. Till alla här inne..
    By Nett@n in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 08:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar