Kanske fel ställe.. (lite intimt)
Förlossning
  1. Anonym
    #1

    Kanske fel ställe.. (lite intimt)

    men idag så kändes det som om jag kissade på mig, tog av mig trosorna och det bara rann. Hade precis kissat 3minuter innan så det var inte kiss. Mer som en riktigt lös flytning för det var lite vit färgat. Men det rann jätte mycket längs hela benen. Har rikligt med flytningar men dom brukar vara tjockare i konsistensen.
    Vad kan det ha varit??
  2. 1
    Kanske fel ställe.. (lite intimt) men idag så kändes det som om jag kissade på mig, tog av mig trosorna och det bara rann. Hade precis kissat 3minuter innan så det var inte kiss. Mer som en riktigt lös flytning för det var lite vit färgat. Men det rann jätte mycket längs hela benen. Har rikligt med flytningar men dom brukar vara tjockare i konsistensen.
    Vad kan det ha varit??
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2

    Förmodligen en riklig flytning

    För ett par veckor sedan åkte jag in till förlossningen på kontroll efter att ha fått precis det du beskriver. Alltså en vattnig flytning. Undersökningen visade att inget fostervatten sipprat och att det därmed var en riklig flytning. Men det kan även vara fostervatten. Jag fick instruktionen att ringa om det skulle inträffa en gång till, att det är viktigt att kontrollera.
  4. 2
    Förmodligen en riklig flytning För ett par veckor sedan åkte jag in till förlossningen på kontroll efter att ha fått precis det du beskriver. Alltså en vattnig flytning. Undersökningen visade att inget fostervatten sipprat och att det därmed var en riklig flytning. Men det kan även vara fostervatten. Jag fick instruktionen att ringa om det skulle inträffa en gång till, att det är viktigt att kontrollera.
  5. Sara
    #3

    Kan ju oxå

    ha varit vattnet som gick om du nu är gravid....
  6. 3
    Kan ju oxå ha varit vattnet som gick om du nu är gravid....

Liknande trådar

  1. Ta bort hudflik på intimt ställe
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-05-10, 19:05
  2. Åderbråck på ett intimt ställe
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-01, 18:08
  3. Lite intimt kanske.... men men
    By Blyger in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 11:39
  4. fel ställe kanske men ni kanske vet ändå
    By krånglan in forum Styvfamiljer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 09:36
  5. Kanske lite tidigt och fel ställe,
    By Undrande in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar