Julklapp till 24-årig bror med fru
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Julklapp till 24-årig bror med fru

    Vad??? Lillebror gillar typ bara TV-spel, vi har inte alls samma smak i inredning eller något annat för den delen heller;-)

    Vill köpa ngt gemensamt till dem samt något för brorsan. Har köpt presentkort till spelbutik när han fyllde år, men vägrar göra det nu (hatar spel!).

    Prisklass runt 500:- för båda presenterna.
  2. 1
    Julklapp till 24-årig bror med fru Vad??? Lillebror gillar typ bara TV-spel, vi har inte alls samma smak i inredning eller något annat för den delen heller;-)

    Vill köpa ngt gemensamt till dem samt något för brorsan. Har köpt presentkort till spelbutik när han fyllde år, men vägrar göra det nu (hatar spel!).

    Prisklass runt 500:- för båda presenterna.
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Visserligen ett spel

    Men jag fortsätter att tipsa om frågespel på DVD. Det finns bland annat Vem vill bli miljonär och Alla mnot en. Man spelar med DVD-dosan framför TV:n. Förutsättning är förstås att man har en DVD. Jag och min sambo tycker det är skitskoj att sitta och spela så.

    Emeli
  4. 2
    Visserligen ett spel Men jag fortsätter att tipsa om frågespel på DVD. Det finns bland annat Vem vill bli miljonär och Alla mnot en. Man spelar med DVD-dosan framför TV:n. Förutsättning är förstås att man har en DVD. Jag och min sambo tycker det är skitskoj att sitta och spela så.

    Emeli

Liknande trådar

  1. Julklapp till 10 årig pojke
    By Nilsson_84 in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-11-18, 10:07
  2. Julklapp till 8-årig tjej o 6-årig kille
    By Challe IoP in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 18:10
  3. Fasen oxå - julklapp till 8-årig...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 14:17
  4. Julklapp till 7-årig tjej
    By eastcoastmom in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 23:13
  5. julklapp till 5-årig kille???
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 11:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar