Vagn till 9-månaders bebis??
Bebissnack
  1. Marie m Axel&Tyra
    #1

    Vagn till 9-månaders bebis??

    Har nu en Teutonia Primus till henne. Då storebror står på ståbräda blir det ganska tungt (dessutom har jag tröttnat lite på vagnen :-) ). Vilken vagn hade ni valt av de här:
    1. UJ. Hittar inga direkta nackdelar mer än priset.
    2. Scooter. Inte fullt liggläge men det funkar kanske ändå?? Funkar det med kiddyboard på scootern??
    3. Timmy. Tycker att den är ganska trist men den verkar rejäl.

    Hade ni valt någon av de här eller kanske rent av någon helt annan?? Kanske hade ni tom behållit Primusen??

    Hjälp mig välja!!

    Kramar
  2. 1
    Vagn till 9-månaders bebis?? Har nu en Teutonia Primus till henne. Då storebror står på ståbräda blir det ganska tungt (dessutom har jag tröttnat lite på vagnen :-) ). Vilken vagn hade ni valt av de här:
    1. UJ. Hittar inga direkta nackdelar mer än priset.
    2. Scooter. Inte fullt liggläge men det funkar kanske ändå?? Funkar det med kiddyboard på scootern??
    3. Timmy. Tycker att den är ganska trist men den verkar rejäl.

    Hade ni valt någon av de här eller kanske rent av någon helt annan?? Kanske hade ni tom behållit Primusen??

    Hjälp mig välja!!

    Kramar
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    UJ, förutom

    att den enbart är framåtvänd. Min Cyclone uppfyller alla mina krav som är lättkörd som en UJ, vändbar, och billig! :)
  4. 2
    UJ, förutom att den enbart är framåtvänd. Min Cyclone uppfyller alla mina krav som är lättkörd som en UJ, vändbar, och billig! :)
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Jag älskar ju UJ, men...

    Tänk på att det inte går att ha ståbräda när man har fullt ligglägen på vagnen.
    Kan vara bra att veta om du skulle välja bort tex scootern pga lilläget.
  6. 3
    Jag älskar ju UJ, men... Tänk på att det inte går att ha ståbräda när man har fullt ligglägen på vagnen.
    Kan vara bra att veta om du skulle välja bort tex scootern pga lilläget.
  7. Maria m 2 troll
    #4

    Scootern går bort...

    ...om du ska ha ståbräda till. Valde mellan den och Racen när jag skulle skaffa sittvagn och Scootern var alldeles för tippig bakåt. Racen var mycket stabilare. De andra märkena har jag ingen erfarenhet av.
  8. 4
    Scootern går bort... ...om du ska ha ståbräda till. Valde mellan den och Racen när jag skulle skaffa sittvagn och Scootern var alldeles för tippig bakåt. Racen var mycket stabilare. De andra märkena har jag ingen erfarenhet av.

Liknande trådar

  1. Vagn till en 18 månaders?
    By ElinNils in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-24, 19:28
  2. Vagn till en 6 månaders baby!
    By Poppy68 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 19:02
  3. vagn till 3-månaders baby?
    By Rådvill in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 08:37
  4. Vagn till 8 månaders?
    By Svårt in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 17:33
  5. Vagn till 7 månaders?
    By KC med son & dotter in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 11:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar