Stora blygdläppar?
Sex & erotik
  1. frågvis
    #1

    Stora blygdläppar?

    Tycker ni killar det är äckligt m stora blygdläppar?
  2. 1
    Stora blygdläppar? Tycker ni killar det är äckligt m stora blygdläppar?
  3. Tango
    #2

    Jag misstänke att

    de flesta killar tycker det är allt annat än äckligt. Men jag kan sa klart ha fel. Jag är ju ingen kille....
  4. 2
    Jag misstänke att de flesta killar tycker det är allt annat än äckligt. Men jag kan sa klart ha fel. Jag är ju ingen kille....
  5. farson
    #3

    Nix. (IMT)

  6. 3
    Nix. (IMT)
  7. tee_
    #4

    nepp

    imt
  8. 4
    nepp imt
  9. M©ckan
    #5

    Den tanken

    har jag inte ens tänkt, undrar om inte ni(du) tänker på det mera än vi(jag) män gör.

    Det e helheten av kvinnan som gör det hela, man slänger ju inte en bil för höger flygen e lite rostig o ful :)
  10. 5
    Den tanken har jag inte ens tänkt, undrar om inte ni(du) tänker på det mera än vi(jag) män gör.

    Det e helheten av kvinnan som gör det hela, man slänger ju inte en bil för höger flygen e lite rostig o ful :)
  11. Kille
    #6

    Tycker betydligt bättre om.....

    .....kvinnans två övriga hål. Mushålet kan faktiskt kvitta.
  12. 6
    Tycker betydligt bättre om..... .....kvinnans två övriga hål. Mushålet kan faktiskt kvitta.
  13. Kvitt eller dubbelt?
    #7

    Hahaha.

    Ok. Så du tycker att anus och oralen är att föreda framför själva musen. Hahahahaha.
  14. 7
    Hahaha. Ok. Så du tycker att anus och oralen är att föreda framför själva musen. Hahahahaha.
  15. Medlem sedan
    Jan 1998
    #8

    Ytterligare en...

    ...femtonåring på tapeten härinne...
  16. 8
    Ytterligare en... ...femtonåring på tapeten härinne...
  17. Medlem sedan
    Apr 2004
    #9

    Inre eller yttre??

    Tycker inte att frågan säger så mycket om man inte specar vilka av de två möjliga paren man menar. Har dock läst ganska många \'läkarspalter\' för att gissa att det gäller dom inre... vilket väldigt många tjejer tycks jaga upp sig för.
    Om det nu gäller de inre kan jag säga att rent utseendemässigt o estetiskt är det myckte snyggare och sexigare med inre blygdläppar som lixom sticker ut och syns tydligt... Vet inte ur jag ska uttryca det på annat sätt...
    Kanske kunde illustrera med en bild...
    OBS!! Nedanstående länkar innehåller bilder som av vissa personer kan betraktas som stötande och öppnnas på egen risk!! :

    http://www.alscdsonline.com/graphics/cdjo/als-u304.jpg
    http://www.alscdsonline.com/graphics/cdjo/als-u045.jpg

    Hittar tyvärr inga mer beskrivande bilder på min favoritmodell hos ALS... övriga bilder kostar pengar att se... o jag vägrar att betala för att se porr!!
  18. 9
    Inre eller yttre?? Tycker inte att frågan säger så mycket om man inte specar vilka av de två möjliga paren man menar. Har dock läst ganska många \'läkarspalter\' för att gissa att det gäller dom inre... vilket väldigt många tjejer tycks jaga upp sig för.
    Om det nu gäller de inre kan jag säga att rent utseendemässigt o estetiskt är det myckte snyggare och sexigare med inre blygdläppar som lixom sticker ut och syns tydligt... Vet inte ur jag ska uttryca det på annat sätt...
    Kanske kunde illustrera med en bild...
    OBS!! Nedanstående länkar innehåller bilder som av vissa personer kan betraktas som stötande och öppnnas på egen risk!! :

    http://www.alscdsonline.com/graphics/cdjo/als-u304.jpg
    http://www.alscdsonline.com/graphics/cdjo/als-u045.jpg

    Hittar tyvärr inga mer beskrivande bilder på min favoritmodell hos ALS... övriga bilder kostar pengar att se... o jag vägrar att betala för att se porr!!

Liknande trådar

  1. blygdläppar
    By karl in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-10, 14:56
  2. Sammanvuxna blygdläppar?
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 11:59
  3. Ang blygdläppar
    By VioletLilacs in forum Sex & erotik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 18:10
  4. Blygdläppar...
    By Pandora in forum Sex & erotik
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 20:31
  5. Svullna blygdläppar?
    By anonym just nu in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 20:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar