Ebay USA ?!
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Ebay USA ?!

    Ni som shoppar därifrån , vad brukar ni köpa, vilket betalningsalternativ brukar ni använda, har någon försändelse försvunnit någon gå och slutligen kan ni rekomendera någon bra säljare!?
    Är intresserad av både vuxen och barn grejer.

    Har spanat in några grejer men jag vet inte om jag ska lägga något bud eller inte ! =)
  2. 1
    Ebay USA ?! Ni som shoppar därifrån , vad brukar ni köpa, vilket betalningsalternativ brukar ni använda, har någon försändelse försvunnit någon gå och slutligen kan ni rekomendera någon bra säljare!?
    Är intresserad av både vuxen och barn grejer.

    Har spanat in några grejer men jag vet inte om jag ska lägga något bud eller inte ! =)
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2

    Ebay-oholic är jag och jag har

    shoppat mycket från USA (jag brukar maila säljaren innan och fråga i fall de kan skriva GIFT och ett lågt värde i tulldeklarationen, jag vet att det är fusk).

    Ett varuprov på ögonskugga och en hårmousse har kommit bort men de har ersatts genom eBay.

    Jag har handlat av så många olika säljare att jag inte kan rekommendera någon speciell.
  4. 2
    Ebay-oholic är jag och jag har shoppat mycket från USA (jag brukar maila säljaren innan och fråga i fall de kan skriva GIFT och ett lågt värde i tulldeklarationen, jag vet att det är fusk).

    Ett varuprov på ögonskugga och en hårmousse har kommit bort men de har ersatts genom eBay.

    Jag har handlat av så många olika säljare att jag inte kan rekommendera någon speciell.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    Jag använder

    mig av Paypal som enda betalningsalternativ när jag köper via Ebay från USa eller UK. Ofta är det det enda säljaren accepterar dessutom.
    Inget som ahr försvunnit från USA, däremot har jag åkt på skatt/tull nån gång. DÅ var det billigare att vägra ta emot, då går det tillbaka o så skickade säljaren det hit igen med lite rättade uppgifter *s*.
    Bra säljare vet jag inte, ahr handlat av så många där :-)
    Brukar kolla om de har bra omdöme, annars så litar jag väl på att folk är ärliga och har faktiskt inte blivit blåst än på ebay :-) (däremot på tradera).
    Många fina saker finns det att köpa där.
  6. 3
    Jag använder mig av Paypal som enda betalningsalternativ när jag köper via Ebay från USa eller UK. Ofta är det det enda säljaren accepterar dessutom.
    Inget som ahr försvunnit från USA, däremot har jag åkt på skatt/tull nån gång. DÅ var det billigare att vägra ta emot, då går det tillbaka o så skickade säljaren det hit igen med lite rättade uppgifter *s*.
    Bra säljare vet jag inte, ahr handlat av så många där :-)
    Brukar kolla om de har bra omdöme, annars så litar jag väl på att folk är ärliga och har faktiskt inte blivit blåst än på ebay :-) (däremot på tradera).
    Många fina saker finns det att köpa där.
  7. KarinaL
    #4

    Betalar du med Paypal

    så får man oftast tillbaka sina pengar om varorna inte kommer fram. Jag har handlat från ett hundratal olika amerikanska säljare och de flesta är seriösa. Kolla ratingkommentarerna det brukar visa vilken typ av säljare det är.
  8. 4
    Betalar du med Paypal så får man oftast tillbaka sina pengar om varorna inte kommer fram. Jag har handlat från ett hundratal olika amerikanska säljare och de flesta är seriösa. Kolla ratingkommentarerna det brukar visa vilken typ av säljare det är.

Liknande trådar

  1. ebay
    By Landsbyggsmamman in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 17:22
  2. Ebay
    By zingo in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 19:11
  3. Ebay USA
    By Ninnan in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 17:32
  4. Ebay
    By Maggis77 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 08:26
  5. ang Ebay..
    By Martha m H-05 & M-07 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 22:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar