mögelfläckar!!
Bebissnack
  1. Ansi64
    #1

    mögelfläckar!!

    Har hämtat hem min fina Brio-vagn som stått på dagis hela hösten. Upptäckte mögelfläckar på sitsen!! Måste varit för tätt mellan sovsäcken och sittdelen. Nu har jag tvättat den i maskin men de är kvar. Hur tusen får man bort dessa? Eller går det inte? Har någon tips så är jag tacksam för detta känns äckligt!
  2. 1
    mögelfläckar!! Har hämtat hem min fina Brio-vagn som stått på dagis hela hösten. Upptäckte mögelfläckar på sitsen!! Måste varit för tätt mellan sovsäcken och sittdelen. Nu har jag tvättat den i maskin men de är kvar. Hur tusen får man bort dessa? Eller går det inte? Har någon tips så är jag tacksam för detta känns äckligt!
  3. Cicci
    #2

    Filmjölk har jag hört

    ska vara bra mot mögelfläckar.
  4. 2
    Filmjölk har jag hört ska vara bra mot mögelfläckar.
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Vanish..

    Jag känner en som tog bort mögelfläckar med vanish i badkaret, funkade visst superbra, och blekte inte färgen på vagnen. Så funkar inte filmjölk så testa det oxå. Hoppas de går bort.
    Och God Jul och Gott Nytt År.
  6. 3
    Vanish.. Jag känner en som tog bort mögelfläckar med vanish i badkaret, funkade visst superbra, och blekte inte färgen på vagnen. Så funkar inte filmjölk så testa det oxå. Hoppas de går bort.
    Och God Jul och Gott Nytt År.

Liknande trådar

  1. Mögelfläckar?
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 12:23
  2. mögelfläckar på P&T?
    By Luddislina in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 21:15
  3. Mögelfläckar!
    By Smultronblomma värd in forum En bra idé
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 12:03
  4. Mögelfläckar?
    By * Tess * in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 11:08
  5. Mögelfläckar
    By mögel in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 08:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar