Killar! Hur hård kuk har ni?
Sex & erotik
  1. Liisa
    #1

    Killar! Hur hård kuk har ni?

    Nu är jag rak på sak;-)
    Har haft samma kille sedan jag var 15 år så jag har inte så mycke erfarenhet av manliga könsorgan.
    Har just träffat en ny man och han är inte lika styv i kuken som min förra sambo. Min fd sambo var stenhård! och min nya dejt han är mer som en gummi...nånting, vet inte vad. svårt att beskriva. Men han var ändå skön:-)
    Hur skulle ni själva beskriva er upphetsade kuk?
  2. 1
    Killar! Hur hård kuk har ni? Nu är jag rak på sak;-)
    Har haft samma kille sedan jag var 15 år så jag har inte så mycke erfarenhet av manliga könsorgan.
    Har just träffat en ny man och han är inte lika styv i kuken som min förra sambo. Min fd sambo var stenhård! och min nya dejt han är mer som en gummi...nånting, vet inte vad. svårt att beskriva. Men han var ändå skön:-)
    Hur skulle ni själva beskriva er upphetsade kuk?
  3. Anders N-O Nym
    #2

    Jag skulle

    inte påstå att jag är \"stenhård\". Mer som en jelly-dildo; hård, men ändå formbar.

    Och om jag står upp, så står den inte rätt upp eller rätt ut, utan pekar lite nedåt av egentyngden..

    Så.. Duger beskrivningen, eller vill du komma & känna? *skratt*
  4. 2
    Jag skulle inte påstå att jag är \"stenhård\". Mer som en jelly-dildo; hård, men ändå formbar.

    Och om jag står upp, så står den inte rätt upp eller rätt ut, utan pekar lite nedåt av egentyngden..

    Så.. Duger beskrivningen, eller vill du komma & känna? *skratt*
  5. AM
    #3

    Det beror på...

    Det beror på. Är jag riktigt upphetsad så är det granit, sen kan det variera till mjuk o go... som sagt beroende på grad av upphetsning.
  6. 3
    Det beror på... Det beror på. Är jag riktigt upphetsad så är det granit, sen kan det variera till mjuk o go... som sagt beroende på grad av upphetsning.
  7. .
    #4

    det varierar tror jag

    men jag är fortfarande stenhård. kan det ha med ålder att göra?
  8. 4
    det varierar tror jag men jag är fortfarande stenhård. kan det ha med ålder att göra?
  9. Kvicksilver
    #5

    Samma som andra:

    Det beror på upphetsningen och hur länge sedan vi älskade.
    Men jag brukar alltid bli jättehård, fast var det bara 10 minuter sedan det gick för mig så håller inte ståndet så länge...
    Hård... börjar jag bli nu, bara av tanken på hur stor och hård jag var senast vi älskade, kvinnan & jag...
    Mmmmm...
  10. 5
    Samma som andra: Det beror på upphetsningen och hur länge sedan vi älskade.
    Men jag brukar alltid bli jättehård, fast var det bara 10 minuter sedan det gick för mig så håller inte ståndet så länge...
    Hård... börjar jag bli nu, bara av tanken på hur stor och hård jag var senast vi älskade, kvinnan & jag...
    Mmmmm...
  11. Play
    #6

    min erfarenhet

    att jag bara träffat 2 killar av alla dessa som verkligen har HÅRD kuk...min man är en av dem, hans blir så hård att det känns som en trästock.
    men andra killar jag varit med har haft halvtmjuka.
    DOm tänder mig inte lika bra & dessa anser jag ha mindre bra sex med, varför vet jag inte.

    Min mans snopp gör mig extremt tänd.
  12. 6
    min erfarenhet att jag bara träffat 2 killar av alla dessa som verkligen har HÅRD kuk...min man är en av dem, hans blir så hård att det känns som en trästock.
    men andra killar jag varit med har haft halvtmjuka.
    DOm tänder mig inte lika bra & dessa anser jag ha mindre bra sex med, varför vet jag inte.

    Min mans snopp gör mig extremt tänd.
  13. Play
    #7

    opps, svarade trots jag

    var tjej ;)
  14. 7
    opps, svarade trots jag var tjej ;)
  15. Play
    #8

    nej

    kan inte jag tro, killar jag träffat varit runt 25 å ändå inte haft hård.
    samma med en 40 åring inte hård.
    Å inget med hur avslappnad man är.
    en ONS som jag träffade sen ett par ggr, var hård från 1.a stunden.
  16. 8
    nej kan inte jag tro, killar jag träffat varit runt 25 å ändå inte haft hård.
    samma med en 40 åring inte hård.
    Å inget med hur avslappnad man är.
    en ONS som jag träffade sen ett par ggr, var hård från 1.a stunden.
  17. mergnu
    #9

    Det varierar

  18. 9
    Det varierar
  19. Rikard
    #10

    Stenhård

    Den är alltid stenhård och svagt uppåtriktad i upphetsat tillstång. Som en järnstång omlindad av något mjukt, med en extremt mjuk topp.
    Har aldrig haft problem med potensen, utom någon gång direkt efter utlösning, men i regel fortsätter jag att vara hård en bra stund efter.
  20. 10
    Stenhård Den är alltid stenhård och svagt uppåtriktad i upphetsat tillstång. Som en järnstång omlindad av något mjukt, med en extremt mjuk topp.
    Har aldrig haft problem med potensen, utom någon gång direkt efter utlösning, men i regel fortsätter jag att vara hård en bra stund efter.
  21. Medlem sedan
    Nov 2007
    #11

    Min är hård och stor

    Min snopp är rätt hård och mycket stor jag är 39år, sedan så äter äter jag rosenrot som hjälper till.
  22. 11
    Min är hård och stor Min snopp är rätt hård och mycket stor jag är 39år, sedan så äter äter jag rosenrot som hjälper till.

Liknande trådar

  1. vad gillar killar? (killar svara görna)
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-04, 20:35
  2. Är jag för hård?
    By Clownis in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 21:08
  3. S-JJ. Hård, HÅRD träning...
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-05, 22:23
  4. Hård...
    By carpediem in forum _0806 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 15:30
  5. Var jag för hård?
    By Linda med 3 in forum _97 Alla barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 12:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar