När träna igen?
Träning
  1. Maria
    #1

    När träna igen?

    Har varit tvungen att äta två omgångar med antibiotika den senaste månaden pga återkommande halsfluss. Undrar nu när jag kan börja träna igen? När pencillinet är slut eller tidigare? Vill inte bli sjuk igen men känner att jag måste ut i skidspåret inför Tjejvasan. Vad anser ni?
  2. 1
    När träna igen? Har varit tvungen att äta två omgångar med antibiotika den senaste månaden pga återkommande halsfluss. Undrar nu när jag kan börja träna igen? När pencillinet är slut eller tidigare? Vill inte bli sjuk igen men känner att jag måste ut i skidspåret inför Tjejvasan. Vad anser ni?
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2

    När kuren är slut

    Bättre bli helt frisk och kunna träna hela vägen fram till tävlingen än att börja träna för tidigt och ramla tillbaka igen... Krya på dig!
  4. 2
    När kuren är slut Bättre bli helt frisk och kunna träna hela vägen fram till tävlingen än att börja träna för tidigt och ramla tillbaka igen... Krya på dig!

Liknande trådar

  1. Hur börjar jag träna igen?
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-03, 21:42
  2. När vågar jag träna igen?
    By ingrid_2 in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-13, 06:52
  3. träna igen..
    By viret in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 10:10
  4. När kan jag börja träna igen?
    By Shaylagirl in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 21:07
  5. När träna igen?
    By Träskvatten in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 19:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar