Hur får man bäst bort oljefläckar?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Hur får man bäst bort oljefläckar?

    Dottern har tyvärr provsittit pappas mc idag och fått på sig oljefläckar över både byxor och jacka:-( Någon som har tips på hur jag får bort dom lättast?
  2. 1
    Hur får man bäst bort oljefläckar? Dottern har tyvärr provsittit pappas mc idag och fått på sig oljefläckar över både byxor och jacka:-( Någon som har tips på hur jag får bort dom lättast?
  3. Pojkmamma
    #2

    Flytande Yes! imt

    d
  4. 2
    Flytande Yes! imt d
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Tack..

    Har redan provat med det (och vanish) men tyvärr sitter fläckarna kvar :-( Tack ändå!
  6. 3
    Tack.. Har redan provat med det (och vanish) men tyvärr sitter fläckarna kvar :-( Tack ändå!
  7. Therese
    #4

    flytande yes brukar funka toppen

    gnid in det ordentligt, låt ligga en dag eller två och tvätta sedan som vanligt i maskin, det har alltid fungerat för mig, på oljefläckar från cykel , samt fett och gräsfläckar, lycka till!
  8. 4
    flytande yes brukar funka toppen gnid in det ordentligt, låt ligga en dag eller två och tvätta sedan som vanligt i maskin, det har alltid fungerat för mig, på oljefläckar från cykel , samt fett och gräsfläckar, lycka till!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    var kanske lite för snabb :-)

    Arbetade in i fläcken i någon minut och sen när det inte fungerade gick jag på med vanish:-) Ska gå tillbaka till altenativ nr 1. Tack!
  10. 5
    var kanske lite för snabb :-) Arbetade in i fläcken i någon minut och sen när det inte fungerade gick jag på med vanish:-) Ska gå tillbaka till altenativ nr 1. Tack!

Liknande trådar

  1. Hur bäst ta bort getingbo?
    By marie69a in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-07-02, 19:58
  2. Hur får man bäst bort brandrökslukt?
    By jessicad in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-15, 17:38
  3. Få bort oljefläckar...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-25, 09:25
  4. hur tar jag bäst bort en mellan...
    By lorelias in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-11, 18:37
  5. Dunderkur med oljefläckar?
    By Hjälp!!! in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 14:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar