Garderob/skåp i gammal stil?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 1999
    #1

    Garderob/skåp i gammal stil?

    Jag är ute efter en ny garderob till sonens rum. Har kollat antika skåp som skulle kunna användas till klädförvaring men de jag vill ha kostar runt 8000.

    Har en tanke om att göra en egen garderob, och använda ett par gamla parytterdörrar som dörrar på den (har tjatat om det här förr). Men det krävs ju att någon hjälper mig...

    Hur som helst. Vet någon om det finns någon slags skåp nytillverkade i gammal stil att köpa? Gärna länkar.
  2. 1
    Garderob/skåp i gammal stil? Jag är ute efter en ny garderob till sonens rum. Har kollat antika skåp som skulle kunna användas till klädförvaring men de jag vill ha kostar runt 8000.

    Har en tanke om att göra en egen garderob, och använda ett par gamla parytterdörrar som dörrar på den (har tjatat om det här förr). Men det krävs ju att någon hjälper mig...

    Hur som helst. Vet någon om det finns någon slags skåp nytillverkade i gammal stil att köpa? Gärna länkar.
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Kanske här:

    www.kallholmen.se

    www.norrgavel.se

    Jag är själv i garderobsdjungeln och bor i ett gammalt hus.

    När det gäller det där med gamla pardörrar, så skulle jag faktiskt fråga en snickare. Det finaste är nog att göra en helt inbyggd garderob från golv till tak. Inredningen kan man ju köpa från Ikea, Elfa eller vad som helst.

    Lycka till!
  4. 2
    Kanske här: www.kallholmen.se

    www.norrgavel.se

    Jag är själv i garderobsdjungeln och bor i ett gammalt hus.

    När det gäller det där med gamla pardörrar, så skulle jag faktiskt fråga en snickare. Det finaste är nog att göra en helt inbyggd garderob från golv till tak. Inredningen kan man ju köpa från Ikea, Elfa eller vad som helst.

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Kläder i gammal stil?
    By virre_ in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 11:38
  2. Mode och stil-blogg m lite mer alt stil?
    By anemone in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 20:43
  3. Matbord i "gammal stil"!?
    By miller in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 08:20
  4. Gammal stil?
    By tezzina in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 20:09
  5. Gammal stil i nyare hus?
    By Sussie B in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 18:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar