Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)
Flera barn - tvillingar & fler
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)

    Nu var det ett bra tag sedan man skrev på sidan. Hoppas någon kommer ihåg mej :o)

    Anledningen är väl först och främst brist på tid. Sen ska man väl inte sticka under stol med att man varit rätt så trött och så. Man har ju blivit rätt så tung nu. Tänkte iallafall försöka vara lite mer aktiv nu.

    Och för er som inte kommer ihåg mej så kan ni titta in på min sida för att få ett litet hum om vem jag är.

    Igår var vi på tillväxtkontroll på småtrollen, och de växer som bara attan. B1 väger 2348g (-4%)och B2 ligger på 2517g(+1%). Läkaren tyckte det var kraftiga krabater för att vara tvillingar. Jag har ju ingen tidigare erferenhet hur det ska vara med tvillingar, men han hade tvillingar själv och tyckte det var urbra värden. Så det känns ju skönt att de växer som de ska. Det som kändes mindre kul är att lilla B1 ligger *läs sitter* med rumpan sååååå fint placerad nedåt ;o) Så sitter han kvar där om två veckor så blir det nog snitt. Jag tycker det känns jätteläskigt, men det är väl bara för att jag aldrig varit med om det förut. De andra barnen har ju fått komma ut \"den vanliga\" vägen, med snabba och komplikationsfria förlossningar. Men men, det blir det som är bäst för barnen.

    Nu ska man väl ta och vagga iväg för att fixa lite till lunch.

    Ha det gott tjejer!! Klappa på de fina magarna och all lycka till er som har de små på utsidan!

  2. 1
    Hejsan hejsan, länge sedan nu :o) Nu var det ett bra tag sedan man skrev på sidan. Hoppas någon kommer ihåg mej :o)

    Anledningen är väl först och främst brist på tid. Sen ska man väl inte sticka under stol med att man varit rätt så trött och så. Man har ju blivit rätt så tung nu. Tänkte iallafall försöka vara lite mer aktiv nu.

    Och för er som inte kommer ihåg mej så kan ni titta in på min sida för att få ett litet hum om vem jag är.

    Igår var vi på tillväxtkontroll på småtrollen, och de växer som bara attan. B1 väger 2348g (-4%)och B2 ligger på 2517g(+1%). Läkaren tyckte det var kraftiga krabater för att vara tvillingar. Jag har ju ingen tidigare erferenhet hur det ska vara med tvillingar, men han hade tvillingar själv och tyckte det var urbra värden. Så det känns ju skönt att de växer som de ska. Det som kändes mindre kul är att lilla B1 ligger *läs sitter* med rumpan sååååå fint placerad nedåt ;o) Så sitter han kvar där om två veckor så blir det nog snitt. Jag tycker det känns jätteläskigt, men det är väl bara för att jag aldrig varit med om det förut. De andra barnen har ju fått komma ut \"den vanliga\" vägen, med snabba och komplikationsfria förlossningar. Men men, det blir det som är bäst för barnen.

    Nu ska man väl ta och vagga iväg för att fixa lite till lunch.

    Ha det gott tjejer!! Klappa på de fina magarna och all lycka till er som har de små på utsidan!

  3. Snowflake m 2 pojkar -05
    #2

    Hallå!

    Skönt att höra att allt är bra med dig och bebisarna. Duktiga krabater som växer så fint! Ligger i vikt ungefär som mina gjorde i den veckan.
    Då håller jag tummarna för att B1 vänder sig så du slipper kejsarnitt. Men blir det trots allt snitt så tror jag det kommer gå jättebra det med.

    Sköt om dig o magen nu!

    Kram
  4. 2
    Hallå! Skönt att höra att allt är bra med dig och bebisarna. Duktiga krabater som växer så fint! Ligger i vikt ungefär som mina gjorde i den veckan.
    Då håller jag tummarna för att B1 vänder sig så du slipper kejsarnitt. Men blir det trots allt snitt så tror jag det kommer gå jättebra det med.

    Sköt om dig o magen nu!

    Kram

Liknande trådar

  1. Hejsan väldigt länge sen!
    By Annis med Linn in forum _01 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-14, 17:02
  2. Hejsan det var länge sedan
    By Amanda83 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 15:25
  3. Hejsan, länge sedan sist....
    By Miiiz in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 20:53
  4. Hejsan alla, det var länge sen
    By sofan in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 21:27
  5. Hejsan alla, det var länge sen...
    By sofan in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 09:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar