Hemska, hemska kräksjuka
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Hemska, hemska kräksjuka

    Usch, jag råkade ut för det i år också, vinterkräksjukan. Jag måste vara känslig, precis som ifjol blev jag sjukast av oss. Låg hela dagen i går och mår fullständigt uruselt även i dag.

    Vet inte vad jag ska äta nu! Har ju kört low carb, men i dag vrålar hela systemet efter snabb energi och tanken på kött och fett gör mig bara illamående. Har knaprat lite jordnötter för att få i mig salt, men nu vill jag inte ha flera.

    Jag kanske ska låta kroppen få lite kolisar i dag för att återhämta sig, lite frukt, yoghurt och en macka. Eller lurar jag mig själv nu? Måste fixa middag och matlåda tills i morgon också. Maken är förstås bortrest... Inte snällt mot mig en dag som denna när jag mår som en rutten utter! Träna är förstås inte att tänka på. Brrrr.... vissa dagar borde inte få finnas!
  2. 1
    Hemska, hemska kräksjuka Usch, jag råkade ut för det i år också, vinterkräksjukan. Jag måste vara känslig, precis som ifjol blev jag sjukast av oss. Låg hela dagen i går och mår fullständigt uruselt även i dag.

    Vet inte vad jag ska äta nu! Har ju kört low carb, men i dag vrålar hela systemet efter snabb energi och tanken på kött och fett gör mig bara illamående. Har knaprat lite jordnötter för att få i mig salt, men nu vill jag inte ha flera.

    Jag kanske ska låta kroppen få lite kolisar i dag för att återhämta sig, lite frukt, yoghurt och en macka. Eller lurar jag mig själv nu? Måste fixa middag och matlåda tills i morgon också. Maken är förstås bortrest... Inte snällt mot mig en dag som denna när jag mår som en rutten utter! Träna är förstås inte att tänka på. Brrrr.... vissa dagar borde inte få finnas!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Usch låter inget kul!

    Några kostråd har jag inte är inte bra på low carb! Men krya på dig ialla fall!
  4. 2
    Usch låter inget kul! Några kostråd har jag inte är inte bra på low carb! Men krya på dig ialla fall!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Känner med dig....

    och sprayar mig själv med superstarka anti-sjuk-bakterier och hoppas att immunförsvaret står emot... :-)
    Jag är själv förkyld så jag vill inte ha nåt mer och definitivt inte \"den där\"...

    Jag tycker verkligen synd om dig för det är inget roligt att må dåligt...

    Vad tror du om att äta soppa?Det är ju lättsamt och salta efter behov kan du ju göra...

    Krya på dig!!
  6. 3
    Känner med dig.... och sprayar mig själv med superstarka anti-sjuk-bakterier och hoppas att immunförsvaret står emot... :-)
    Jag är själv förkyld så jag vill inte ha nåt mer och definitivt inte \"den där\"...

    Jag tycker verkligen synd om dig för det är inget roligt att må dåligt...

    Vad tror du om att äta soppa?Det är ju lättsamt och salta efter behov kan du ju göra...

    Krya på dig!!
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Blä, stackare!

    Det viktigaste är väl att du får i dig vätska! Jag hoppas du snart blir bra från kräksjukan igen! Fy, den är hemskt!

    Kram!
  8. 4
    Blä, stackare! Det viktigaste är väl att du får i dig vätska! Jag hoppas du snart blir bra från kräksjukan igen! Fy, den är hemskt!

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    Låter inte kul

    Vinterkräksjuka är nåt jag absolut inte vill ha!! HAr klarat mig i flera år nu så nog ska vi fixa det i år oxå (peppar peppar ta i trä). Hoppas du snart mår bättre iaf.

    Inga kostråd har jag o ge heller men samtidigt är det ju iaf viktigt att du får i dig nån näring, borde väl inte vra så farligt o få i sig lite annat än det som du är van vid just nu, eller??

    Krya på dig iaf!!
  10. 5
    Låter inte kul Vinterkräksjuka är nåt jag absolut inte vill ha!! HAr klarat mig i flera år nu så nog ska vi fixa det i år oxå (peppar peppar ta i trä). Hoppas du snart mår bättre iaf.

    Inga kostråd har jag o ge heller men samtidigt är det ju iaf viktigt att du får i dig nån näring, borde väl inte vra så farligt o få i sig lite annat än det som du är van vid just nu, eller??

    Krya på dig iaf!!

Liknande trådar

  1. Hemska hemska hemska morgon!
    By carolin.hevelius in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 06:44
  2. hemska hemska olycka!
    By Moa m. BellanBus in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 07:32
  3. Hemska hemska jag *skäms*
    By Anomym för tillfället. in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 22:29
  4. Hemska jag...
    By Sunlighter in forum Änglabarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 20:10
  5. Hemska hemska mardröm!! *mår dåligt*
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 15:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar