Opponering?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Opponering?

    Vi ska på måndag opponera på ett arbete om 5 poäng. Det är första gången vi gör en opponering och liksom ja.. jag känner att jag skulle behöva lite tid att läsa igenom och sådär.

    Saken är den att jag inte får arbetet av mina kursae, och jag kan inte få tag på dem, verkar det som.
    Vad gör man då? Vems är ansvaret?

  2. 1
    Opponering? Vi ska på måndag opponera på ett arbete om 5 poäng. Det är första gången vi gör en opponering och liksom ja.. jag känner att jag skulle behöva lite tid att läsa igenom och sådär.

    Saken är den att jag inte får arbetet av mina kursae, och jag kan inte få tag på dem, verkar det som.
    Vad gör man då? Vems är ansvaret?

  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Kontakta handledaren

    Den som är ansvarig för momentet måste ju få veta att du inte har fått arbetet. Så testa att ringa och mejla så fort som möjligt så att du har ryggen fri. Kanske kan du få en annat arbete att opponera på istället.
  4. 2
    Kontakta handledaren Den som är ansvarig för momentet måste ju få veta att du inte har fått arbetet. Så testa att ringa och mejla så fort som möjligt så att du har ryggen fri. Kanske kan du få en annat arbete att opponera på istället.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Fast jag

    mailade de jag skulle fått arbetet av och då cc:ade jag min handledare. Fast det kanske inte räcker? :)

    Ja, jag mailar henne omedelbums!
  6. 3
    Fast jag mailade de jag skulle fått arbetet av och då cc:ade jag min handledare. Fast det kanske inte räcker? :)

    Ja, jag mailar henne omedelbums!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Nä det räcker inte

    En handledare utgår ifrån att man fixar sakerna själva, så när det inte fungerar måste man vara lite tydlig, och ibland övertydlig.

    Du kan också chansa på att ringa, klockan är ju inte jättemycket ännu.
  8. 4
    Nä det räcker inte En handledare utgår ifrån att man fixar sakerna själva, så när det inte fungerar måste man vara lite tydlig, och ibland övertydlig.

    Du kan också chansa på att ringa, klockan är ju inte jättemycket ännu.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Tack för svar!

    Det ordnade sig, de fick vårt påminnelsemail och skickade det illa kvickt.

    Tack, tack! :)
  10. 5
    Tack för svar! Det ordnade sig, de fick vårt påminnelsemail och skickade det illa kvickt.

    Tack, tack! :)

Liknande trådar

  1. Opponering
    By Kotthare in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 12:59
  2. Opponering
    By Lärarstudenten in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 17:31
  3. Opponering...
    By asolo in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-14, 11:45
  4. Sammanfattn vid opponering?
    By Svammelmamma in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 20:37
  5. Opponering, källor?
    By cilia m june & lisa in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 00:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar