Svullna blygdläppar?
_0604 Aprilbarn
  1. anonym just nu
    #1

    Svullna blygdläppar?

    Inte så pinsam fråga men känner ändå att jag inte vill skylta...
    Min ena yttre blygdläpp känns väldigt svullen medan den andra är normal. Har för mig att det inte är helt ovanligt när bebis trycker på. Är det någon som känner till detta?
  2. 1
    Svullna blygdläppar? Inte så pinsam fråga men känner ändå att jag inte vill skylta...
    Min ena yttre blygdläpp känns väldigt svullen medan den andra är normal. Har för mig att det inte är helt ovanligt när bebis trycker på. Är det någon som känner till detta?
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2

    ja

    jag har ju fått åderbråck där. De känns mer svullna ibland och det ömmar i ljumskarna. Och precis som du säger är det nog inte ovanligt när det börjar bli tungt och trycker på
  4. 2
    ja jag har ju fått åderbråck där. De känns mer svullna ibland och det ömmar i ljumskarna. Och precis som du säger är det nog inte ovanligt när det börjar bli tungt och trycker på
  5. A
    #3

    Mina inre

    läppar har blivit så svullna sista tiden tycker jag. Usch det känns inte så nice..men men..det lär väl gå över hoppas jag
  6. 3
    Mina inre läppar har blivit så svullna sista tiden tycker jag. Usch det känns inte så nice..men men..det lär väl gå över hoppas jag
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4

    Jag me...

    Har också fått ett åderbrock på den ena. Hade samma sak när jag var gravid sist. Efter graviditeten försvann åderbrocket, men jag kände av det ibland vid mens.
  8. 4
    Jag me... Har också fått ett åderbrock på den ena. Hade samma sak när jag var gravid sist. Efter graviditeten försvann åderbrocket, men jag kände av det ibland vid mens.

Liknande trådar

  1. blygdläppar
    By karl in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-10, 14:56
  2. Intimt - svullna blygdläppar
    By anonymt namn in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 16:11
  3. Sammanvuxna blygdläppar?
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 11:59
  4. Ang blygdläppar
    By VioletLilacs in forum Sex & erotik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 18:10
  5. Blygdläppar...
    By Pandora in forum Sex & erotik
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar