Sparkskydd til bil?
_0404 Aprilbarn
  1. Bodil m E-04 + bf 24/6-06
    #1

    Sparkskydd til bil?

    Någon som vet var man kan köpa billiga sparkskydd til bilsäten? Vad kostar de cirka?
  2. 1
    Sparkskydd til bil? Någon som vet var man kan köpa billiga sparkskydd til bilsäten? Vad kostar de cirka?
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Finns massor

    Biltema har och tex Micro, där kostar skydden mellan 130 och 170 kr. Finns för både fram- och baksäte.

    Sen säljer Akta Graco, Britax och Volvobutikerna också, och jag gissar att det kan finnas i välsorterade barnbutiker.
  4. 2
    Finns massor Biltema har och tex Micro, där kostar skydden mellan 130 och 170 kr. Finns för både fram- och baksäte.

    Sen säljer Akta Graco, Britax och Volvobutikerna också, och jag gissar att det kan finnas i välsorterade barnbutiker.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Vi har köpt

    på Barnens hus, från Akta. De kostade runt 100 spänn. Det finns billigare på COOP forum, Biltema och en massa affärer.
  6. 3
    Vi har köpt på Barnens hus, från Akta. De kostade runt 100 spänn. Det finns billigare på COOP forum, Biltema och en massa affärer.
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4

    Sambon

    har köpt våra skydd från typ Babyland. Svarta enkla (Akta/Gracco, tror jag) då vi inte är mycket för nalle-lapptäcke-mönster som typ Biltemas är mönstrade med ;-)

    Inte så dyra tror jag de var...
  8. 4
    Sambon har köpt våra skydd från typ Babyland. Svarta enkla (Akta/Gracco, tror jag) då vi inte är mycket för nalle-lapptäcke-mönster som typ Biltemas är mönstrade med ;-)

    Inte så dyra tror jag de var...
  9. Anonym
    #5

    de har vi med

    gråa akta graco, minns inte exakt men runt 150kr har jag för mig att de kostar.
  10. 5
    de har vi med gråa akta graco, minns inte exakt men runt 150kr har jag för mig att de kostar.
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6

    Babyproffsen har

    Men priset vet jag inte, men står här om du klickar dig fram lite:
    www.babyproffsen.se
  12. 6
    Babyproffsen har Men priset vet jag inte, men står här om du klickar dig fram lite:
    www.babyproffsen.se
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7

    Riktig budgetvariant

    har vi; klippte en stor fyrkant av ett gammalt duschdraperi, överkanten då så hålen är kvar längst upp. Fållade runt och knöt fast band i hålen, bara att knyta fast runt nackstödet! Billigare kan det nästan inte bli.
  14. 7
    Riktig budgetvariant har vi; klippte en stor fyrkant av ett gammalt duschdraperi, överkanten då så hålen är kvar längst upp. Fållade runt och knöt fast band i hålen, bara att knyta fast runt nackstödet! Billigare kan det nästan inte bli.

Liknande trådar

  1. Sparkskydd med bord till baksätet?
    By Lillblomma in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-29, 23:42
  2. Tvätta sparkskydd
    By annie78 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 07:04
  3. Sparkskydd till hela baksätet.
    By Dinnie in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 19:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar