Aj - mitt halsband sliter
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Aj - mitt halsband sliter

    mitt hår! Fick ju ett nytt halsband av maken på födelsedagen för ett par veckor sen. Tydligen ska själva halsbandet vara ett specialspecial - det ska inte trassla sig i håret. Men det funkar inte alls. Mitt förra fastnade aldrig - det här \"tar tag\" i mitt hår och sliter i det - det gör så himla ont... ;-( Jag brukar inte byta utan har samma på mig hela tiden dygnet runt - men det går nog inte ha detta...

    Någon som har något bra halsbandstips? Får kanske börja gå i hästsvans jämt...
  2. 1
    Aj - mitt halsband sliter mitt hår! Fick ju ett nytt halsband av maken på födelsedagen för ett par veckor sen. Tydligen ska själva halsbandet vara ett specialspecial - det ska inte trassla sig i håret. Men det funkar inte alls. Mitt förra fastnade aldrig - det här \"tar tag\" i mitt hår och sliter i det - det gör så himla ont... ;-( Jag brukar inte byta utan har samma på mig hela tiden dygnet runt - men det går nog inte ha detta...

    Någon som har något bra halsbandstips? Får kanske börja gå i hästsvans jämt...
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Har för kort hår

    Men det verkar ju inte varanågon höjdare att densliter av dig håret.Byta halsband i affären mot ett trevligt armband?
  4. 2
    Har för kort hår Men det verkar ju inte varanågon höjdare att densliter av dig håret.Byta halsband i affären mot ett trevligt armband?
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Kanske måste byta

    själva kedjan (vill ju ha smycket - det är jättefint). Den förra kedjan jag hade var aldrig några problem. Men denna \"anti-slita-hår\" kedja (om de tydligen sålde in det till maken som...) är hemsk!

    Eller så kanske jag får klippa mig kort!
  6. 3
    Kanske måste byta själva kedjan (vill ju ha smycket - det är jättefint). Den förra kedjan jag hade var aldrig några problem. Men denna \"anti-slita-hår\" kedja (om de tydligen sålde in det till maken som...) är hemsk!

    Eller så kanske jag får klippa mig kort!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Tja, fast det är jobbigt

    Jobbigt med kort hår. Med långt hår kan du alltid sätta upp det i knut eller hästsvans. Eller fläta det. Med kort hår måste det liksom organiseras...
  8. 4
    Tja, fast det är jobbigt Jobbigt med kort hår. Med långt hår kan du alltid sätta upp det i knut eller hästsvans. Eller fläta det. Med kort hår måste det liksom organiseras...
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5

    Māste du ha den i

    en kedja? Annars tycker jag att det är snyggt med en tunn stel rund ring i silver eller guld man har runt halsen där du kan trä pā berlocken eller vad du har hängandes i kedjan.
  10. 5
    Māste du ha den i en kedja? Annars tycker jag att det är snyggt med en tunn stel rund ring i silver eller guld man har runt halsen där du kan trä pā berlocken eller vad du har hängandes i kedjan.

Liknande trådar

  1. Gah! *sliter mitt hår*
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-02-09, 20:47
  2. Jag sliter mitt hår!!!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-23, 22:05
  3. *sliter mitt hår*
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 11:34
  4. Sliter mitt hår!
    By ♥Helena♥ in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 08:00
  5. *sliter mitt hår*
    By Ballerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 20:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar