Minibagles med cream cheese
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Minibagles med cream cheese

    står det på socialstyrelsens lista över rekommenderad lunch för gravida kvinnor måntro? ;-)

    Ja ja - det enda som går ner just nu och om 20 minuter ska jag vara på ansiktsbehandling - min egen födelsedagspresent till mig själv. Dricker ju i alla fall kalcium- och d-vitaminförstärkt apelsinjuice till.
  2. 1
    Minibagles med cream cheese står det på socialstyrelsens lista över rekommenderad lunch för gravida kvinnor måntro? ;-)

    Ja ja - det enda som går ner just nu och om 20 minuter ska jag vara på ansiktsbehandling - min egen födelsedagspresent till mig själv. Dricker ju i alla fall kalcium- och d-vitaminförstärkt apelsinjuice till.
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    HA det så skönt

    Hoppas att behandlingen blir njutbar. Är säker på att bagels med creamcheese är precis \"what the doctor ordered\"
  4. 2
    HA det så skönt Hoppas att behandlingen blir njutbar. Är säker på att bagels med creamcheese är precis \"what the doctor ordered\"

Liknande trådar

  1. Cream cheese frosting
    By Linnsan1986 in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-19, 11:43
  2. cream cheese frosting 1 dag i förväg
    By singoalla in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-25, 09:46
  3. bagel, lox and cream cheese
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 18:48
  4. Cream Cheese??
    By Innerjoin in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 14:45
  5. Veg cream cheese?
    By V med 2 in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 23:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar