PayPal
Bebissnack
  1. Anonym
    #1

    PayPal

    Är det helt säkert att betala med och lämna ut kortnr via paypal? Ska betala en beställning från Kiwi-kid, gissa vad? ;O)
  2. 1
    PayPal Är det helt säkert att betala med och lämna ut kortnr via paypal? Ska betala en beställning från Kiwi-kid, gissa vad? ;O)
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    Jag skulle säga...

    ...att INGET någonsin är helt säkert, men att ett så stort företag som PayPal skulle ha fuffens för sig, låter orimligt, så det är så säkert det kan bli på internet. Jag har använt både PayPal och Payson och gillar dem båda. :)
  4. 2
    Jag skulle säga... ...att INGET någonsin är helt säkert, men att ett så stort företag som PayPal skulle ha fuffens för sig, låter orimligt, så det är så säkert det kan bli på internet. Jag har använt både PayPal och Payson och gillar dem båda. :)
  5. Anonym
    #3

    Nu fattar jag inget!

    Av osäkerhet så avbröt jag min PayPalbetalning igårkväll, men nu ser jag att jag fått ett mail där Kiwi-kid bekräftar min beställning och anger vart väska samt \"bill\" kommer att skickas. Betyder det att jag får en faktura trots att jag angett att jag ska betala med payPal?
  6. 3
    Nu fattar jag inget! Av osäkerhet så avbröt jag min PayPalbetalning igårkväll, men nu ser jag att jag fått ett mail där Kiwi-kid bekräftar min beställning och anger vart väska samt \"bill\" kommer att skickas. Betyder det att jag får en faktura trots att jag angett att jag ska betala med payPal?
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4

    Jag har

    använt Paypal en hel del och hittills aldrig haft problem. det är ju en stor och seriös sida, likaså verkar ju Kiwi Kids vara en seriös firma. Så jag skulle inte ha några som helst funderingar ang användandet av Paypal.
  8. 4
    Jag har använt Paypal en hel del och hittills aldrig haft problem. det är ju en stor och seriös sida, likaså verkar ju Kiwi Kids vara en seriös firma. Så jag skulle inte ha några som helst funderingar ang användandet av Paypal.

Liknande trådar

  1. Paypal?
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-19, 17:33
  2. Paypal
    By plutten in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 20:53
  3. PayPal
    By Vinterblomman in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 16:05
  4. Paypal?
    By Paypal? in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 17:51
  5. PayPal
    By amaria78 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 19:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar