Första dagen på dagis!!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Första dagen på dagis!!

    ja nu är det ungefär en timma sedan jag stod och puttade på bilen och satte mig vid ratten för att sttyra så mannen skulle kunna komma iväg toll jobbet o vi till dagis! Jag måste lära mig köra bil! Vi fick igång bilen och for iväg, lämnade herr nyfiken på dagis, inga problem, han märkte inte ens att vi gick :)
    Ska hämta honom 11.30 igen o se hur det gick. Imorgon får han stanna betydligt längre för imrogon kommer jag inte hinna hämta honom utan då får svärmor göra det.

    Så nu har jag börjat min terapi m hunden, tog med henne ut när jag sopade så hon fick vara med lite, jag har redan satt på en tvätt och bäddat sängen. :)

    Skönt! Jag försöker slappna av, det är lite svårt måste jag säga...
  2. 1
    Första dagen på dagis!! ja nu är det ungefär en timma sedan jag stod och puttade på bilen och satte mig vid ratten för att sttyra så mannen skulle kunna komma iväg toll jobbet o vi till dagis! Jag måste lära mig köra bil! Vi fick igång bilen och for iväg, lämnade herr nyfiken på dagis, inga problem, han märkte inte ens att vi gick :)
    Ska hämta honom 11.30 igen o se hur det gick. Imorgon får han stanna betydligt längre för imrogon kommer jag inte hinna hämta honom utan då får svärmor göra det.

    Så nu har jag börjat min terapi m hunden, tog med henne ut när jag sopade så hon fick vara med lite, jag har redan satt på en tvätt och bäddat sängen. :)

    Skönt! Jag försöker slappna av, det är lite svårt måste jag säga...
  3. Anna Malaga
    #2

    Vad kul!

    Sâ skönt att allt gick bra och att han verkar tycka om det. Han kommer att fâ en spännande dag.
    Försök nu att njuta av lugnet!
  4. 2
    Vad kul! Sâ skönt att allt gick bra och att han verkar tycka om det. Han kommer att fâ en spännande dag.
    Försök nu att njuta av lugnet!

Liknande trådar

  1. Första dagen på dagis!
    By Karin Lovisa in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-28, 20:57
  2. Första dagen på dagis ;)
    By myet in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-03, 09:47
  3. Första dagen på dagis!
    By Anki33 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 15:30
  4. Första dagen på dagis!
    By JEMA in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 10:27
  5. Första dagen på dagis
    By Arwen_77 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 11:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar