Present till 4 årig flicka?
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Present till 4 årig flicka?

    Vi har hastigt och lustigt bivit bjudna på 4 års kalas på lördag, dvs vi är i akut behov av att shoppa present till en liten tös på 4 år.
    Men VAD giller små flickor på 4 år?
  2. 1
    Present till 4 årig flicka? Vi har hastigt och lustigt bivit bjudna på 4 års kalas på lördag, dvs vi är i akut behov av att shoppa present till en liten tös på 4 år.
    Men VAD giller små flickor på 4 år?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Det borde ju jag veta

    Har ju jobbat en hel del med fyra-åriga tjejer, men nu blev det svårt...

    Prinsessor och ballerinor brukar ju vara populärt i den åldern. Fina hårspännen och glittriga grejer...
    Men vet du inte vad just den här tjejen gillar så skulle jag nog satsa på en bok, det funkar alltid tycker jag.
  4. 2
    Det borde ju jag veta Har ju jobbat en hel del med fyra-åriga tjejer, men nu blev det svårt...

    Prinsessor och ballerinor brukar ju vara populärt i den åldern. Fina hårspännen och glittriga grejer...
    Men vet du inte vad just den här tjejen gillar så skulle jag nog satsa på en bok, det funkar alltid tycker jag.
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    Pärlor

    tjusiga pärlor så man kan göra tjusiga pärlhalsband och arband, lite mer tjusiga varianter på pärlorna, såna som blänker ;)
  6. 3
    Pärlor tjusiga pärlor så man kan göra tjusiga pärlhalsband och arband, lite mer tjusiga varianter på pärlorna, såna som blänker ;)
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Min kompis 4-åring fick

    en teservis i porslin. Hon älskar verkligen den och bär omkring den i en picknickkorg. :-)
  8. 4
    Min kompis 4-åring fick en teservis i porslin. Hon älskar verkligen den och bär omkring den i en picknickkorg. :-)
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5

    Pippi saker

    Mina barn är som tokiga i Pippisaker, och även granntjejen som fyller 4 om några månader är pippitokig.
    Annars så kanske my little pony, målarbok och pennor, prinsesstillbehör.
  10. 5
    Pippi saker Mina barn är som tokiga i Pippisaker, och även granntjejen som fyller 4 om några månader är pippitokig.
    Annars så kanske my little pony, målarbok och pennor, prinsesstillbehör.
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6

    Glitter och glamour!

    Min fyraåring gillar i alla fall allt som är rosa, glittrigt och har med prinsessor eller hästar att göra. Barbiedockor är jättepoppis, likaså glittriga och fina kläder att klä ut sig i (behöver ju egentligen inte vara särskilt påkostat...), smycken, väskor, målarsaker eller kanske någon rolig bok. Nelly har verkligen kommit in i en bokslukarfas även om det än så länge är vi som läser. Spel börjar bli roliga om än hon fuskar rätt bra. ;0) Kanske en CD med rolig musik? Hoppas att du hittar något bra!
  12. 6
    Glitter och glamour! Min fyraåring gillar i alla fall allt som är rosa, glittrigt och har med prinsessor eller hästar att göra. Barbiedockor är jättepoppis, likaså glittriga och fina kläder att klä ut sig i (behöver ju egentligen inte vara särskilt påkostat...), smycken, väskor, målarsaker eller kanske någon rolig bok. Nelly har verkligen kommit in i en bokslukarfas även om det än så länge är vi som läser. Spel börjar bli roliga om än hon fuskar rätt bra. ;0) Kanske en CD med rolig musik? Hoppas att du hittar något bra!
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7

    tack för alla tips! imt

    ,,
  14. 7
    tack för alla tips! imt ,,

Liknande trådar

  1. Present till en 12-årig flicka.
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 11:51
  2. Present till 6-årig flicka?
    By Busiluran in forum _01 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-27, 08:33
  3. Present till 1,5 årig flicka?
    By CynicalGirl in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 14:06
  4. Present till 11 årig flicka?
    By Tufa in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 16:30
  5. Present till 4 årig flicka?
    By singoalla in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 12:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar