Blödning efter samlag?
Sex & erotik
  1. C
    #1

    Blödning efter samlag?

    Nu är jag lite nojig här. Igår hade vi sex - det var ett tag sen, och nu var vi halvt sovande (haha) och hade inget långt förspel = jag var tråååång till en början, alltså inte så att det gjorde ont eller så men det tog emot lite. Men sen gick det som vanligt. I morse när jag gick på toa såg jag att det var blod i toaletten. Jag brukar ha regelbunden mens och det är INTE dags än på minst två veckor! Idag har jag värk på höger sida, långt ner i magen. Kan det ha varit så att min mans k*k kom åt någonting så att det blöder därför? Eller ska jag slå på stora bongotrumman och ringa gyn?

    VÄÄÄLDIGT tacksam för svar!
  2. 1
    Blödning efter samlag? Nu är jag lite nojig här. Igår hade vi sex - det var ett tag sen, och nu var vi halvt sovande (haha) och hade inget långt förspel = jag var tråååång till en början, alltså inte så att det gjorde ont eller så men det tog emot lite. Men sen gick det som vanligt. I morse när jag gick på toa såg jag att det var blod i toaletten. Jag brukar ha regelbunden mens och det är INTE dags än på minst två veckor! Idag har jag värk på höger sida, långt ner i magen. Kan det ha varit så att min mans k*k kom åt någonting så att det blöder därför? Eller ska jag slå på stora bongotrumman och ringa gyn?

    VÄÄÄLDIGT tacksam för svar!
  3. -Milou-
    #2

    Jag får

    ofta en ÄL-blödning.

    Det är en flytning med blod i, ibland rejält mycket blod. Och då får jag också ont i den äggstock som \"värpt\" :)

    För MIG är det alltså inget ovanligt. Hårt sex eller inte. Torrt sex eller inte.

    Men mitt förslag är om du känner dej orolig, ring. Bättre ringa en gång för mycket än en för lite.

    Jag hade tagit en ipren/2 panodil och vilat lite. Typ.
  4. 2
    Jag får ofta en ÄL-blödning.

    Det är en flytning med blod i, ibland rejält mycket blod. Och då får jag också ont i den äggstock som \"värpt\" :)

    För MIG är det alltså inget ovanligt. Hårt sex eller inte. Torrt sex eller inte.

    Men mitt förslag är om du känner dej orolig, ring. Bättre ringa en gång för mycket än en för lite.

    Jag hade tagit en ipren/2 panodil och vilat lite. Typ.
  5. C
    #3

    Tack för ditt svar...

    Jag har ont långt ner i magen, på höger sida. Det är kanske där äggstocken sitter? Ditt svar var lugnande. Jag avvaktar någon dag och om det fortsätter göra ont så hör jag av mig till gyn då!
    Jag har aldrig haft sån blödning tidigare men någon gång måste väl vara den första...
  6. 3
    Tack för ditt svar... Jag har ont långt ner i magen, på höger sida. Det är kanske där äggstocken sitter? Ditt svar var lugnande. Jag avvaktar någon dag och om det fortsätter göra ont så hör jag av mig till gyn då!
    Jag har aldrig haft sån blödning tidigare men någon gång måste väl vara den första...
  7. SharpMissy
    #4

    *ryyyys*

    Det där lät äckligt! Värpt, va? Plötsligt känner jag mig äcklad och som en gammal höna... *asg*
  8. 4
    *ryyyys* Det där lät äckligt! Värpt, va? Plötsligt känner jag mig äcklad och som en gammal höna... *asg*

Liknande trådar

  1. Blödning efter samlag
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-14, 21:51
  2. Blödning efter samlag
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-23, 21:16
  3. Blödning efter samlag
    By Anonym in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-19, 08:40
  4. Blödning efter samlag? (Intimt)
    By Livis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-15, 09:50
  5. Blödning vid samlag
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar