Frågor om bluestep
Arbete, ekonomi & juridik
  1. E
    #1

    Frågor om bluestep

    Hej
    Är det någon som har lån eller kanske vet ngt ändå om Bluestep....

    Både jag o min sambo har bet anm och ff obetalda skulder, jag studerar o sambon har eget företag.
    Drömmen är ett eget hus alt bostadsrätt, men som ni förstår är vanligt lån inte att tänka på. Så därför funderar jag på att kontakta Bluestep.
    Men frågan är om det ens är lönt att söka om man ff har skulder som är obetalda.
    Sedan undrar jag också om själva lånet, måste man redan ha hittat ett objekt eller kollar man lånet först...eller hur gör man?
  2. 1
    Frågor om bluestep Hej
    Är det någon som har lån eller kanske vet ngt ändå om Bluestep....

    Både jag o min sambo har bet anm och ff obetalda skulder, jag studerar o sambon har eget företag.
    Drömmen är ett eget hus alt bostadsrätt, men som ni förstår är vanligt lån inte att tänka på. Så därför funderar jag på att kontakta Bluestep.
    Men frågan är om det ens är lönt att söka om man ff har skulder som är obetalda.
    Sedan undrar jag också om själva lånet, måste man redan ha hittat ett objekt eller kollar man lånet först...eller hur gör man?
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2

    Vet ej om blue step

    men vad säger kronofogden om ni skaffar en \"tillgång\" när ni fortfarande har skulder. Riskerar ni inte att bli utmätta vid första tänkbara värdeökning?
  4. 2
    Vet ej om blue step men vad säger kronofogden om ni skaffar en \"tillgång\" när ni fortfarande har skulder. Riskerar ni inte att bli utmätta vid första tänkbara värdeökning?

Liknande trådar

  1. Bluestep
    By Jane Doe in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2016-12-03, 12:47
  2. Huslån Bluestep?
    By LindaUlrika in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 18:37
  3. bluestep
    By mimmi86 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 15:03
  4. Lån hos bluestep
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 13:59
  5. Bluestep villa-lån-nån som vet nåt?
    By mamma E in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar