Badrum med snedtak
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Badrum med snedtak

    Vi skall bygga ett nytt badrum/toalett på andra våning.Någon som har bilder på ett sådant så man kan få lite ideer?Vi har snedtak utmed hela långsidan...
  2. 1
    Badrum med snedtak Vi skall bygga ett nytt badrum/toalett på andra våning.Någon som har bilder på ett sådant så man kan få lite ideer?Vi har snedtak utmed hela långsidan...
  3. Lotta
    #2

    Ingen bild men

    vi byggde en gång ut en takkupa på huset där vi bodde och ställde badkaret inbyggt i fönsternischen, det blev supermysigt. Sen hade vi dubbla handfat i vinkel mot det och toaletten mittemot.

    Vi hade en träpersienn i fönstret, så det gick ju inte att duscha där, vi hade en dusch på nedervåningen till vardags.
  4. 2
    Ingen bild men vi byggde en gång ut en takkupa på huset där vi bodde och ställde badkaret inbyggt i fönsternischen, det blev supermysigt. Sen hade vi dubbla handfat i vinkel mot det och toaletten mittemot.

    Vi hade en träpersienn i fönstret, så det gick ju inte att duscha där, vi hade en dusch på nedervåningen till vardags.
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3

    Vi byggde ett nytt badrum

    på andra våningen (också snedtak), du hittar länken till renoveringen på min infosida. Har inte uppdaterat albumet, men du får ett hum om hur det _kan_ se ut. :-)
  6. 3
    Vi byggde ett nytt badrum på andra våningen (också snedtak), du hittar länken till renoveringen på min infosida. Har inte uppdaterat albumet, men du får ett hum om hur det _kan_ se ut. :-)
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Vårt badrum

    Vi har ett pyttelitet badrum med snedtak. Snedtaket satte sina begränsningar men det blev bra ändå, tycker jag. Se före och efter bilder från vår renovering:
    http://tokfort.nu/viggo/hus/badrum/badrum.htm
  8. 4
    Vårt badrum Vi har ett pyttelitet badrum med snedtak. Snedtaket satte sina begränsningar men det blev bra ändå, tycker jag. Se före och efter bilder från vår renovering:
    http://tokfort.nu/viggo/hus/badrum/badrum.htm

Liknande trådar

  1. badrum med snedtak
    By snickarn kommer! in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 08:17
  2. Måla snedtak
    By _jennifer_ in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 11:50
  3. Pyttesmå badrum m snedtak
    By Gitski in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 23:11
  4. snedtak
    By jeanette in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 16:11
  5. tapetsering i rum m snedtak?
    By TessS in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 21:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar