Nu är mötet avklarat (gnällvarning)
Känsliga snack
  1. AnnaMaria K
    #1

    Nu är mötet avklarat (gnällvarning)

    Jag har nu varit på mötet med Fk och en personalkonsulent. Det gick väl bra, det fanns åtmistone två bra förslag till ställen att arbetsträna på. Men jag kan ju inte återgå till mitt ordinarie arbete och det känns väldans misslyckat. Och som jag sagt förut - jag fattar inte hur jag ska kunna arbeträna när jag knappt får ihop tillvaron som den är nu, med familj, hem och hälsa... Det känns öht ganska mörkt och jag skulle vilja tro att det kommer ett mera varaktigt ljus men det känns inte så.Jag skulle också vilja tro att jag kommer att må bättre under längre perioder, som det är nu svänger det mycket och det är så tröttsamt. Usch vad det känns tungt.
  2. 1
    Nu är mötet avklarat (gnällvarning) Jag har nu varit på mötet med Fk och en personalkonsulent. Det gick väl bra, det fanns åtmistone två bra förslag till ställen att arbetsträna på. Men jag kan ju inte återgå till mitt ordinarie arbete och det känns väldans misslyckat. Och som jag sagt förut - jag fattar inte hur jag ska kunna arbeträna när jag knappt får ihop tillvaron som den är nu, med familj, hem och hälsa... Det känns öht ganska mörkt och jag skulle vilja tro att det kommer ett mera varaktigt ljus men det känns inte så.Jag skulle också vilja tro att jag kommer att må bättre under längre perioder, som det är nu svänger det mycket och det är så tröttsamt. Usch vad det känns tungt.
  3. Ullen
    #2

    Vill ge dig en

    KRAM. Sedan undrar jag, har de nu beslutats att du ska arb-träna? När börjar du? Hur många timmar i veckan? Hur länge har du varit sjukskriven? Hoppas det är ok att jag frågar...
  4. 2
    Vill ge dig en KRAM. Sedan undrar jag, har de nu beslutats att du ska arb-träna? När börjar du? Hur många timmar i veckan? Hur länge har du varit sjukskriven? Hoppas det är ok att jag frågar...
  5. AnnaMaria K
    #3

    Hej !

    Till en början bara arbetspröva 2 tim/dag, \"steget före\" arbetsträning. Jag ska preliminärt börja i början av mars. Jag har snart varit sjukskriven i 1½år men har mått dåligt stora delar av mitt vuxna liv.
  6. 3
    Hej ! Till en början bara arbetspröva 2 tim/dag, \"steget före\" arbetsträning. Jag ska preliminärt börja i början av mars. Jag har snart varit sjukskriven i 1½år men har mått dåligt stora delar av mitt vuxna liv.
  7. Ullen
    #4

    Jaha,

    När ska det beslutas om du börjar i mars eller ej? Om du nu börjar så önskar jag dig lycka till och jag hoppas då fått en vettig sysselsättning, där du trivs och känner att det är lite kul också.
  8. 4
    Jaha, När ska det beslutas om du börjar i mars eller ej? Om du nu börjar så önskar jag dig lycka till och jag hoppas då fått en vettig sysselsättning, där du trivs och känner att det är lite kul också.
  9. AnnaMaria K
    #5

    Ja..

    ..personalaren skulle kolla med respektive ställe så isf börjar jag kanske redan 6/3. Det är ju inget fel på sysselsättning i sig utan att få ihop tillvaron. Suck.
  10. 5
    Ja.. ..personalaren skulle kolla med respektive ställe så isf börjar jag kanske redan 6/3. Det är ju inget fel på sysselsättning i sig utan att få ihop tillvaron. Suck.

Liknande trådar

  1. Mötet avklarat
    By Tid Es mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-05-07, 11:15
  2. Första mötet med Hab avklarat
    By aka Alfabloggaren in forum Autismspektrum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 11:17
  3. Första mötet avklarat
    By Manonym in forum Abort
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 16:45
  4. Soc mötet..
    By Lena m.4 in forum Tonåringar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 18:10
  5. Första mötet avklarat
    By Soff78 in forum Adoption
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 15:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar