tarm&leverrening
Kropp & hälsa
  1. Anna
    #1

    tarm&leverrening

    fungerar eller är det bara bluff och båg...?!? Eller någon annan som vet bra alternativ?

    http://www.alternativet.com/8.html
  2. 1
    tarm&leverrening fungerar eller är det bara bluff och båg...?!? Eller någon annan som vet bra alternativ?

    http://www.alternativet.com/8.html
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Ingen aning

    Jag dricker 2msk virgin olivolja varje kväll för samma effekt. Funkar bra för mig och är garanterat billigare.
  4. 2
    Ingen aning Jag dricker 2msk virgin olivolja varje kväll för samma effekt. Funkar bra för mig och är garanterat billigare.
  5. druvan
    #3

    va?!

    dricker du olivolja? varför? för att få igång magen? blir lite frågvis bara för att jag har lite jobbigt med magen, allt som hjälper är ju bra.
  6. 3
    va?! dricker du olivolja? varför? för att få igång magen? blir lite frågvis bara för att jag har lite jobbigt med magen, allt som hjälper är ju bra.
  7. Moonbeam
    #4

    Bara farligt att hålla på

    och rensa tarmarna. Tarmsköljning och annat är bara båg och rent skadligt. Det finns mängder med bakterier som är otroligt gynnsamma och som befinner sig i tarmväggarna. När man håller på så här så tar man bort dem och öppnar upp fri väg för de bakterier som inte ska vara där.
  8. 4
    Bara farligt att hålla på och rensa tarmarna. Tarmsköljning och annat är bara båg och rent skadligt. Det finns mängder med bakterier som är otroligt gynnsamma och som befinner sig i tarmväggarna. När man håller på så här så tar man bort dem och öppnar upp fri väg för de bakterier som inte ska vara där.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    För att att hjälpa levern

    Levern behöver fett för att kunna rena sig och arbeta maximalt så därför dricker jag det.
    Bieffekten blir att magen fungerar 1000 gånger bättre än någonsin. Har tidigare varit trög i magen, varit på toaletten för nr 2 varannan, var tredje dag och då fått kämpa.
    Nu går jag en gång om dagen och behöver knappt ta i alls.
  10. 5
    För att att hjälpa levern Levern behöver fett för att kunna rena sig och arbeta maximalt så därför dricker jag det.
    Bieffekten blir att magen fungerar 1000 gånger bättre än någonsin. Har tidigare varit trög i magen, varit på toaletten för nr 2 varannan, var tredje dag och då fått kämpa.
    Nu går jag en gång om dagen och behöver knappt ta i alls.

Liknande trådar

  1. Bo i (en) Tarm??
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 09:35
  2. Rekommenderar leverrening!
    By Ett ton lättare! ;) in forum Kropp & hälsa
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-11-24, 06:33
  3. Tom tarm
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 21:04
  4. Camelia om leverrening
    By Nyfiken in forum Kropp & hälsa
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-07-01, 23:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar