Öm runt naveln
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Öm runt naveln

    Hej flickor.
    Fler än jag som känner av en ganska stor ömhet runt naveln, på utsidan av magen alltså? Idag när jag stod i duschen och vattenstrålarna kom på just det området, ryggade jag tillbaka eftersom det gjorde så ont. Ngn som vet vad denna ömhet kan ha att göra med?
  2. 1
    Öm runt naveln Hej flickor.
    Fler än jag som känner av en ganska stor ömhet runt naveln, på utsidan av magen alltså? Idag när jag stod i duschen och vattenstrålarna kom på just det området, ryggade jag tillbaka eftersom det gjorde så ont. Ngn som vet vad denna ömhet kan ha att göra med?
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    tillägg

    jag kunde inte låta bli att skratta efter att jag hade skickat mitt inlägg. Jag kom onekligen till att tänka på den där roliga historien om varför blonda tjejer är ömma runt naveln. Blonda killar är inte så smarta de heller! Hahah! Sorry! jag håller inte med i den historien men min fråga före utan tvekan mina tankar till den! Så NU ska jag sluta klottra här. :o)
  4. 2
    tillägg jag kunde inte låta bli att skratta efter att jag hade skickat mitt inlägg. Jag kom onekligen till att tänka på den där roliga historien om varför blonda tjejer är ömma runt naveln. Blonda killar är inte så smarta de heller! Hahah! Sorry! jag håller inte med i den historien men min fråga före utan tvekan mina tankar till den! Så NU ska jag sluta klottra här. :o)
  5. Ida m Jennie & skruttis
    #3

    Nja

    Bara lite, men så är killen bara mellanblond också :-)

    Jag har inte tänkt på det utifrån men däremot inifrån. Fy tusan vad ont det gör när skruttis bråkar och sparkar på området nära naveln. Jag antar att det har att göra med några nerver som bråkar extra mycket när magen sträcks ut som den gör. Iaf min mage tror jag stretchas mest just runt naveln för det är där jag har min enda bristning från förra gången.
  6. 3
    Nja Bara lite, men så är killen bara mellanblond också :-)

    Jag har inte tänkt på det utifrån men däremot inifrån. Fy tusan vad ont det gör när skruttis bråkar och sparkar på området nära naveln. Jag antar att det har att göra med några nerver som bråkar extra mycket när magen sträcks ut som den gör. Iaf min mage tror jag stretchas mest just runt naveln för det är där jag har min enda bristning från förra gången.
  7. anna m astrid&märthaBF8/5
    #4

    jaghar sådana ömma fläckar,

    men min sitter högt upp till höger. jag har förstått attde t är normalt. jag tänker att ungen ligger och töjer attd et blir ansträngt (typ träningsvärk), men jag vet inte. min bm verkad einte orolig ochj ag vet att jag hade det med astrid också, på ungefär samma ställe.
  8. 4
    jaghar sådana ömma fläckar, men min sitter högt upp till höger. jag har förstått attde t är normalt. jag tänker att ungen ligger och töjer attd et blir ansträngt (typ träningsvärk), men jag vet inte. min bm verkad einte orolig ochj ag vet att jag hade det med astrid också, på ungefär samma ställe.

Liknande trådar

  1. Ont runt naveln?
    By Tussa in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-02-10, 10:48
  2. Öm runt naveln??
    By Jenny_ in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-03, 15:57
  3. Bortdomnad runt naveln
    By Kattou in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 07:27
  4. ont i naveln, runt om...
    By ninni79 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 14:17
  5. ont i naveln, runt om...
    By ninni79 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 08:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar