Tips önskas..
Vikt
  1. Tjockisen.
    #1

    Tips önskas..

    Har viktväktat ett tag men nu går det så trögt. har någon tips på böcker om GI metoden? Känner att jag måste prova nåt nytt nu. Tacksam för svar..
  2. 1
    Tips önskas.. Har viktväktat ett tag men nu går det så trögt. har någon tips på böcker om GI metoden? Känner att jag måste prova nåt nytt nu. Tacksam för svar..
  3. m00n
    #2

    Kolla

    imorgon börjar bokrean tror jag, kolla där efter böcker. Vet inga just om GI-metoden, men det måste finnas!
    En bra bok annars är \"Ät dig ner i vikt - en bok för feta män och runda kvinnor\" av Skaldeman.
  4. 2
    Kolla imorgon börjar bokrean tror jag, kolla där efter böcker. Vet inga just om GI-metoden, men det måste finnas!
    En bra bok annars är \"Ät dig ner i vikt - en bok för feta män och runda kvinnor\" av Skaldeman.
  5. Karamella
    #3

    Ola Lauritzson...

    ... har skrivit om att gå ner i vikt med GI-metoden. Hans böcker brukar vara mycket poppis. Tror att nån/några av dem ska finnas med på rean, men jag minns inte vilken bokhandel.
  6. 3
    Ola Lauritzson... ... har skrivit om att gå ner i vikt med GI-metoden. Hans böcker brukar vara mycket poppis. Tror att nån/några av dem ska finnas med på rean, men jag minns inte vilken bokhandel.
  7. Tjockisen.
    #4

    Oj vad ..

    snabbt ni svarar. Tack för tips. Ska gå och kolla imorrn vad jag hittar. Tack tack
  8. 4
    Oj vad .. snabbt ni svarar. Tack för tips. Ska gå och kolla imorrn vad jag hittar. Tack tack
  9. Tina
    #5

    kolla Pauluns böcker

    Han har ju skrivit många. Blodsockerblues och allt om glykemiskt index är bra.
    Biblioteket är ett bra ställe om man inte vill köpa ;)
  10. 5
    kolla Pauluns böcker Han har ju skrivit många. Blodsockerblues och allt om glykemiskt index är bra.
    Biblioteket är ett bra ställe om man inte vill köpa ;)

Liknande trådar

  1. Koh Tao-tips önskas
    By jennifer in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 14:34
  2. Tips önskas!
    By oskarlisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 19:24
  3. tips önskas!Moa är 3 v och har
    By kattis,moa o gustav in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 10:34
  4. Tips önskas..
    By Carina in forum Barn som yrke
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 16:49
  5. Tips önskas...
    By Jen in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 11:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar