Vem har ni fått tabletter av ?
Känsliga snack
  1. Bluemoon
    #1

    Vem har ni fått tabletter av ?

    Har ni alla gått till läkare för att få tabletter, eller går ni hos psykiatriker som själv skriver ut, eller har ni fått tabletter på annat sätt ?

    Om ni går hos psykiatriker, hur har ni lyckats fått komma dit, krävs det remiss eller hur funkar det ?
  2. 1
    Vem har ni fått tabletter av ? Har ni alla gått till läkare för att få tabletter, eller går ni hos psykiatriker som själv skriver ut, eller har ni fått tabletter på annat sätt ?

    Om ni går hos psykiatriker, hur har ni lyckats fått komma dit, krävs det remiss eller hur funkar det ?
  3. Camilla m Emil
    #2

    Fick mina tabletter av våc

    sedan bad jag om en remiss till vuxen psyk mottagningen. och där fick jag träffa en läkare som numer sköter all medicinering och sjukskrivning.

    tror att det är på våc du måste börja, sedan avgör de om du ska vidare eller kan stanna inom primärvårdens psyk.

    Lycka till
  4. 2
    Fick mina tabletter av våc sedan bad jag om en remiss till vuxen psyk mottagningen. och där fick jag träffa en läkare som numer sköter all medicinering och sjukskrivning.

    tror att det är på våc du måste börja, sedan avgör de om du ska vidare eller kan stanna inom primärvårdens psyk.

    Lycka till
  5. Lilla Jag
    #3

    Jag har en läkare knuten till

    ångestmottagningen som sköter all medicinering
  6. 3
    Jag har en läkare knuten till ångestmottagningen som sköter all medicinering
  7. Mamzing
    #4

    Fick av läkare på VC

    Jag fick min medicin av min läkare på VC, hon sköter även min sjukskrvining. Sen skrev hon en remiss till kuratorn på VC som jag går hos nu men hon har skickat en remiss till vuxenpsyk då hon (kuratorn) inte anser sej kunna ge mej det stöd och hjälp jag behöver. När jag kommer till psyk vet jag inte då det är väntetid.
  8. 4
    Fick av läkare på VC Jag fick min medicin av min läkare på VC, hon sköter även min sjukskrvining. Sen skrev hon en remiss till kuratorn på VC som jag går hos nu men hon har skickat en remiss till vuxenpsyk då hon (kuratorn) inte anser sej kunna ge mej det stöd och hjälp jag behöver. När jag kommer till psyk vet jag inte då det är väntetid.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Jag fick mina på VC *imt*

    .
  10. 5
    Jag fick mina på VC *imt* .
  11. mia
    #6

    överläkaren

    på akutpsyk... Och de funkar bra.
  12. 6
    överläkaren på akutpsyk... Och de funkar bra.

Liknande trådar

  1. 107 i blodvärde, fått tabletter
    By Leakorea in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-04-23, 07:26
  2. Hur få ner tabletter?
    By Rosalie in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2010-09-27, 20:29
  3. Tabletter ??
    By citrellie in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 12:06
  4. Tabletter?
    By zirah in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 06:00
  5. tabletter?
    By anonymt namn in forum Förlossning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 10:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar