Repa i ReimaTecen....
Småbarn
  1. Anonym
    #1

    Repa i ReimaTecen....

    Dotterns Reimaoverall har fått en liten repa i sig. Har ingen aning om vad den kommer ifrån. Se ut som att tyget runt om har blivit slitet på ngt sätt och att det sen blivit en liten, 2-3 mm, reva mitt i det mest nötta :-(
    Vad gör man? Kan man reklamera det? Trist, jag trodde verkligen att den skulle hålla :-(
  2. 1
    Repa i ReimaTecen.... Dotterns Reimaoverall har fått en liten repa i sig. Har ingen aning om vad den kommer ifrån. Se ut som att tyget runt om har blivit slitet på ngt sätt och att det sen blivit en liten, 2-3 mm, reva mitt i det mest nötta :-(
    Vad gör man? Kan man reklamera det? Trist, jag trodde verkligen att den skulle hålla :-(
  3. Anna
    #2

    Barns kläder går sönder

    ibland, hon kan ju fastnat i nåttt...jag skulle inte komma på ideen att reklamera .
  4. 2
    Barns kläder går sönder ibland, hon kan ju fastnat i nåttt...jag skulle inte komma på ideen att reklamera .
  5. Anonym
    #3

    tror inte

    jag kommer att köpa reima tec mer.
    Min dotter slet hål i sin tec+ förra vintern innan hon fyllde tre och då får mina barn bara ha overallen när det är snö...
  6. 3
    tror inte jag kommer att köpa reima tec mer.
    Min dotter slet hål i sin tec+ förra vintern innan hon fyllde tre och då får mina barn bara ha overallen när det är snö...
  7. Sofia*
    #4

    Laga den!

    Jag klipper söta figurer i självhäftande reflex och lagar barnkläder med. De reima overaller vi har haft har hållit bra, men de är naturligtvis inte outslitbara och fastnar man i tex en spik eller så så går de sönder. Det känns ju värre när dyra kläder går sönder. Bävernylon håller bättre än tec-materialen men jag tycker att smidigheten i tec-materialen överväger det. Måste dock säga att den rasavil som dottern hade faktiskt har hållit bättre än någon bävernylonoiverall vi haft.
  8. 4
    Laga den! Jag klipper söta figurer i självhäftande reflex och lagar barnkläder med. De reima overaller vi har haft har hållit bra, men de är naturligtvis inte outslitbara och fastnar man i tex en spik eller så så går de sönder. Det känns ju värre när dyra kläder går sönder. Bävernylon håller bättre än tec-materialen men jag tycker att smidigheten i tec-materialen överväger det. Måste dock säga att den rasavil som dottern hade faktiskt har hållit bättre än någon bävernylonoiverall vi haft.

Liknande trådar

  1. Börjar repa mig
    By amanda-b in forum Singelmingel
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 08:05
  2. Vem kan repa upp
    By Wallander in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 18:45
  3. Dags att repa mod
    By Lo-X in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 13:53
  4. Repa på hornhinnan??
    By SANDEE in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 14:38
  5. Vi ska repa
    By malin in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar