Pratade just m fk...
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Pratade just m fk...

    och tydligen var jag för sent ute med internetregistreringen. MAn skall skicka in den senast den 10:e i månaden för att få ersättningen utbetald i rätt tid. Kanske visste alla redan det, men OM ngn mer än jag har dålig koll så tänkte jag dela med mig av min nyvunna info... Så kl 10 ska jag ringa f-penninggruppen och försöka övertala dem att betala ut pengarna så fort som det bara går.
  2. 1
    Pratade just m fk... och tydligen var jag för sent ute med internetregistreringen. MAn skall skicka in den senast den 10:e i månaden för att få ersättningen utbetald i rätt tid. Kanske visste alla redan det, men OM ngn mer än jag har dålig koll så tänkte jag dela med mig av min nyvunna info... Så kl 10 ska jag ringa f-penninggruppen och försöka övertala dem att betala ut pengarna så fort som det bara går.
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2

    vad bra

    jo infon om senast den 10:e visste jag.
    Hoppas nu att de kan skicka pengar snart.
  4. 2
    vad bra jo infon om senast den 10:e visste jag.
    Hoppas nu att de kan skicka pengar snart.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    De kommer på onsdag :-) *imt*

    **
  6. 3
    De kommer på onsdag :-) *imt* **
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4

    ajdå.....hade jag INGEN aning om

    men tack för infon....ska bättra mig...
  8. 4
    ajdå.....hade jag INGEN aning om men tack för infon....ska bättra mig...
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    typiskt, SEB

    ligger nere så jag kan inyte kolla om jag fått pengar!!!
  10. 5
    typiskt, SEB ligger nere så jag kan inyte kolla om jag fått pengar!!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6

    jaså då är det därför

    jag inte fått några pengar suck.....

    undrar när dom ska komma då...
  12. 6
    jaså då är det därför jag inte fått några pengar suck.....

    undrar när dom ska komma då...
  13. Medlem sedan
    May 2002
    #7

    KAnske är det som är felet

    m allt fk-krångel i Skåne ;-D
  14. 7
    KAnske är det som är felet m allt fk-krångel i Skåne ;-D
  15. Medlem sedan
    Jun 2004
    #8

    Men jag skickade in den

    15/2 och fick pengar den 26/2.... Jag skickar med post... Undrar om jag bara hade tur?
  16. 8
    Men jag skickade in den 15/2 och fick pengar den 26/2.... Jag skickar med post... Undrar om jag bara hade tur?
  17. Medlem sedan
    May 2002
    #9

    Och jag är helt säker på

    att jag missat den 10:e flera ggr jag med och det har ändå alltid funkat. Tror att det är så att om de hinner så fixar de i alla fall, även fast man var lite sen?
  18. 9
    Och jag är helt säker på att jag missat den 10:e flera ggr jag med och det har ändå alltid funkat. Tror att det är så att om de hinner så fixar de i alla fall, även fast man var lite sen?
  19. Medlem sedan
    Jun 2004
    #10

    ja för jag vet

    att jag alltid brukar vara sen, *måste skärpa mig* men jag har alltid fått pengarna i tid.
  20. 10
    ja för jag vet att jag alltid brukar vara sen, *måste skärpa mig* men jag har alltid fått pengarna i tid.
  21. Medlem sedan
    Feb 2000
    #11

    men ni bor inte i SKÅNE!! HAHAH imt

  22. 11
    men ni bor inte i SKÅNE!! HAHAH imt
  23. Medlem sedan
    Mar 2005
    #12

    Jag var där idag..

    då jag inte fått alla de pengar jag ville ha, jag fick ju bara för 10 dagar, då interneten ställt till det och fått mina sista dag tills den 31 januari istället för 31 maj..men där sa de att pengarna skulle betalas ut snarast...vad det nu innebär*suck*
  24. 12
    Jag var där idag.. då jag inte fått alla de pengar jag ville ha, jag fick ju bara för 10 dagar, då interneten ställt till det och fått mina sista dag tills den 31 januari istället för 31 maj..men där sa de att pengarna skulle betalas ut snarast...vad det nu innebär*suck*
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13

    bor i stockholm inga pengar suck

    det är bara 10 månaden i rad som dom klantar sig
  26. 13
    bor i stockholm inga pengar suck det är bara 10 månaden i rad som dom klantar sig
  27. Sara m Selma&Marcus
    #14

    Å jag har fått för mycket pengar...

    Bytte ut några dgr förra mån till tillf fp eftersom M låg på sjukhus. Nu har jag fått alla dgr fp både för jan och feb och idag kom dessutom tillf fp in på kontot... Lika mkt strul med det...

    Vad säger ni tjejer, ska vi ta över fk och styra upp allt när vi är färdiga med att vara hemma?
  28. 14
    Å jag har fått för mycket pengar... Bytte ut några dgr förra mån till tillf fp eftersom M låg på sjukhus. Nu har jag fått alla dgr fp både för jan och feb och idag kom dessutom tillf fp in på kontot... Lika mkt strul med det...

    Vad säger ni tjejer, ska vi ta över fk och styra upp allt när vi är färdiga med att vara hemma?
  29. Medlem sedan
    Jun 2004
    #15

    ha nä men

    det har funkat både i Södermanland och Västra Götaland:) *ler*
  30. 15
    ha nä men det har funkat både i Södermanland och Västra Götaland:) *ler*
  31. Medlem sedan
    Mar 2004
    #16

    jag fick för mycket förra månaden

    fick för 6 dagar extra som jag inte sökt för. eftersom vi försöker snåla med dagarna så gällde det ju att sätta undan de extra pengarna och begära ännu mindre denna månad. de kom dessutom redan i fredags, fast jag skulle få dem igår.

    min fk-tant har sagt att hon behöver ha in ansökan före den 20. skumt!
  32. 16
    jag fick för mycket förra månaden fick för 6 dagar extra som jag inte sökt för. eftersom vi försöker snåla med dagarna så gällde det ju att sätta undan de extra pengarna och begära ännu mindre denna månad. de kom dessutom redan i fredags, fast jag skulle få dem igår.

    min fk-tant har sagt att hon behöver ha in ansökan före den 20. skumt!

Liknande trådar

  1. Pratade
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 13:01
  2. Pratade just med
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 10:46
  3. Pratade med N
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-12-15, 14:52
  4. Pratade med
    By idatobbe in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 21:05
  5. De pratade
    By one3 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 16:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar