varför allt på en gång?
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    varför allt på en gång?

    Håll med om att det är så! Igår hade jag en skitdag med massor av spyorgier. Previa ringer och flyttar fram min psykologtid 4 dagar. Idag blir jag hotat på jobbet av både barn och förälder. Visst är det underbart!
  2. 1
    varför allt på en gång? Håll med om att det är så! Igår hade jag en skitdag med massor av spyorgier. Previa ringer och flyttar fram min psykologtid 4 dagar. Idag blir jag hotat på jobbet av både barn och förälder. Visst är det underbart!
  3. Ullen
    #2

    Oj,

    Vad jobbar du med? Stooor kram vännen
  4. 2
    Oj, Vad jobbar du med? Stooor kram vännen
  5. jenna
    #3

    ja, vad ska man kalla det...

    i grund och botten är det nog vanlig lärare, men med de barn vi har just nu är det inte mycket av den delen tyvärr. Men det är väl fint när barn i 10-årsåldern hotar en med stryk, skriker knulla din morsa osv och pappan står och skriker att man är en idiot som borde lämna en plats efter mig på skolan åt någon annan som vill jobba! Blir du sugen?:-)
  6. 3
    ja, vad ska man kalla det... i grund och botten är det nog vanlig lärare, men med de barn vi har just nu är det inte mycket av den delen tyvärr. Men det är väl fint när barn i 10-årsåldern hotar en med stryk, skriker knulla din morsa osv och pappan står och skriker att man är en idiot som borde lämna en plats efter mig på skolan åt någon annan som vill jobba! Blir du sugen?:-)
  7. Ullen
    #4

    Nej tack ;)

    Det låter inte som min grej .KRAM
  8. 4
    Nej tack ;) Det låter inte som min grej .KRAM

Liknande trådar

  1. Varför allt på samma gång? *OT*
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 07:54
  2. Ja varför inte ta ut allt på en gång....
    By Il_Capitana in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 13:55
  3. Varför tar allt slut på en gång?Hur gör
    By lea-m in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-13, 09:33
  4. varför allt på en enda gång?
    By Isabella o Alva in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 17:59
  5. Varför kommer allt på en gång? *hålögd*
    By sprengja in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 19:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar