Renässans näsdroppar
_0605 Majbarn
  1. Susanne Bf 2 juni
    #1

    Renässans näsdroppar

    Hej

    Nån som vet om man kan använda Renässans näsdroppar när man är gravid? Det står inget om det på förpackningen....
  2. 1
    Renässans näsdroppar Hej

    Nån som vet om man kan använda Renässans näsdroppar när man är gravid? Det står inget om det på förpackningen....
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Renässans näsdroppar

    innehåller väl bara koksaltlösning i sprayform? Då är det bara att spraya på så mycket som känns skönt. Men det har ju egentligen ingen avsvällande effekt, men kan ändå hjälpa om man har lindrig nästäppa och framför allt lösa upp om man är snorig.
  4. 2
    Renässans näsdroppar innehåller väl bara koksaltlösning i sprayform? Då är det bara att spraya på så mycket som känns skönt. Men det har ju egentligen ingen avsvällande effekt, men kan ändå hjälpa om man har lindrig nästäppa och framför allt lösa upp om man är snorig.
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3

    Jadå

    så mycket man vill, det är ju bara koksalt.
    Jag som är väldigt täppt måste spraya ett par gånger per natt. Tyvärr har detta resulterat att jag är väldigt torr i näsborrarna när jag inte sprayar. Men hellre kunna andas säger jag!
  6. 3
    Jadå så mycket man vill, det är ju bara koksalt.
    Jag som är väldigt täppt måste spraya ett par gånger per natt. Tyvärr har detta resulterat att jag är väldigt torr i näsborrarna när jag inte sprayar. Men hellre kunna andas säger jag!

Liknande trådar

  1. Renässans Pollen
    By Raisa_S in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-13, 08:48
  2. Tackar för tipset om Renässans Plus!!
    By ulrika gi in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-12, 14:53
  3. Näsdroppar?
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-18, 22:32
  4. Bröstmjölk eller Renässans?
    By Pippimamma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 09:26
  5. Näsdroppar
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 16:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar