coop hotellpremie
Resesnack
  1. Anonym
    #1

    coop hotellpremie

    Tänkte ta och utnyttja coops hotellpremie nån helg snart... Har nån några bra tips på var i Sverige (eller Köpenhamn, Oslo, Helsingfors) man ska åka??? Vi vill koppla av, äta gott, strosa omkring och kanske se nåt sevärt eller så...

    tack på förhand! =)

    (bor i stockholm annars)
  2. 1
    coop hotellpremie Tänkte ta och utnyttja coops hotellpremie nån helg snart... Har nån några bra tips på var i Sverige (eller Köpenhamn, Oslo, Helsingfors) man ska åka??? Vi vill koppla av, äta gott, strosa omkring och kanske se nåt sevärt eller så...

    tack på förhand! =)

    (bor i stockholm annars)
  3. Jenny
    #2

    Jag och min man...

    var på Best Western Hotell (tror jag det hette) i Västerås. Helt underbart!!!!!!!
    Ligger precis på gågatan och jättetrevlig personal!!
  4. 2
    Jag och min man... var på Best Western Hotell (tror jag det hette) i Västerås. Helt underbart!!!!!!!
    Ligger precis på gågatan och jättetrevlig personal!!
  5. \\Thomas
    #3

    gillar...

    ... jag gillar helsingfors, en klart läcker stad och faktiskt ganska udda jämfört med Stockholm.
  6. 3
    gillar... ... jag gillar helsingfors, en klart läcker stad och faktiskt ganska udda jämfört med Stockholm.
  7. Medlem sedan
    Oct 1998
    #4

    Vi bodde på

    Stora Hotellet i Umeå, urtjusigt gammalt hotell! Och Umeå är ju en mysig stad också.
  8. 4
    Vi bodde på Stora Hotellet i Umeå, urtjusigt gammalt hotell! Och Umeå är ju en mysig stad också.
  9. Carina
    #5

    Vi har bokat...

    Best Western i Halmstad till lite senare i vår. Det ligger väldigt centralt och ser fint ut.
    Halmstad är en MYCKET trevlig stad.
  10. 5
    Vi har bokat... Best Western i Halmstad till lite senare i vår. Det ligger väldigt centralt och ser fint ut.
    Halmstad är en MYCKET trevlig stad.

Liknande trådar

  1. Coop Hotellpremie -fråga-
    By Piilla in forum Resesnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-09-09, 20:53
  2. Coop hotellpremie. Fråga?
    By Piilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-08, 20:54
  3. coop hotellpremie
    By ior999 in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-24, 18:46
  4. Fråga om MedMeras hotellpremie
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-19, 20:35
  5. Coop hotellpremie?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 20:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar