Möhippe tips i Malmö
Hem & fritid
  1. susi
    #1

    Möhippe tips i Malmö

    Ska ha en möhippa för min svägerska och skulle behöva lite tips på vad man kan göra i Malmö. Inga pinsamheter. Funderar lite på glasblåsning, smycke kurs. Finns det någon som har några tips så är jag väldigt tacksam.
  2. 1
    Möhippe tips i Malmö Ska ha en möhippa för min svägerska och skulle behöva lite tips på vad man kan göra i Malmö. Inga pinsamheter. Funderar lite på glasblåsning, smycke kurs. Finns det någon som har några tips så är jag väldigt tacksam.
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Hej!

    Vad kul att läsa om ngn som inte vill göra pinsamheter!

    Jag tycker att laserdome/paintball och liknande är grymt underskattat. Vi gjorde det på en möhippa och det var sååå kul!
    Sen var vi på glassprovning på Lejonet & Björnen och oj oj oj! Det var ett leende på allas läpar :)
    Men det krävs ju att man gillar glass dårå...

    Kan inte Malmö så bra dock, men kika på eniro eller leta tips på bröllopstorget!
  4. 2
    Hej! Vad kul att läsa om ngn som inte vill göra pinsamheter!

    Jag tycker att laserdome/paintball och liknande är grymt underskattat. Vi gjorde det på en möhippa och det var sååå kul!
    Sen var vi på glassprovning på Lejonet & Björnen och oj oj oj! Det var ett leende på allas läpar :)
    Men det krävs ju att man gillar glass dårå...

    Kan inte Malmö så bra dock, men kika på eniro eller leta tips på bröllopstorget!
  5. susi
    #3

    tack

    Hej! Tack för dina tips.
    Tyckte att glassprovningen lät himla trevligt. Vem älskar inte glass :-)
    Nu har vi inte längre Lejonet och björnen utan glassfabriken men man kan jo höra med dem.
  6. 3
    tack Hej! Tack för dina tips.
    Tyckte att glassprovningen lät himla trevligt. Vem älskar inte glass :-)
    Nu har vi inte längre Lejonet och björnen utan glassfabriken men man kan jo höra med dem.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    ja gör det!

    Vi var på ett glasscafé och mumsade :)
  8. 4
    ja gör det! Vi var på ett glasscafé och mumsade :)
  9. Anonym
    #5

    Chokladprovning!

    Uuuuunderbart! Vi hade tjejkväll på Le Troi Roses, en chokolateria på Mariedalsvägen. Kostar en slant men det var värt det! Fick prova jättegod choklad till mat (!) vin och kaffe och fick en hel del anekdoter om både vin och choklad på köpet :-)
    Laserdome var vi på när min kompis skulle gifta sig - jättekul!
    Man kan göra en del hemmavid också i all enkelhet, på min möhippa satt vi hemma hos en av tjejerna och åt och drack gott och jag fick göra eget halsband av dagispärlor *s* som jag bar när vi gick ut och dansade framåt natta och så fick jag göra en lerfigur av min man ;-) (Givetvis presenterades denna skapelse på bröllopsfesten) Jag fick åka segelflyg, ingen aning om kostnad, men helt suveränt var det!
    På en annan möhippa gick vi på salsakurs, blivande bruden fick dansa i full utstyrsel - det var jätteuppskattat och sedan fick hon visa upp sina färdigheter på bröllopsfesten :-)
    Go kart och bowling är också kul att göra ihop...
  10. 5
    Chokladprovning! Uuuuunderbart! Vi hade tjejkväll på Le Troi Roses, en chokolateria på Mariedalsvägen. Kostar en slant men det var värt det! Fick prova jättegod choklad till mat (!) vin och kaffe och fick en hel del anekdoter om både vin och choklad på köpet :-)
    Laserdome var vi på när min kompis skulle gifta sig - jättekul!
    Man kan göra en del hemmavid också i all enkelhet, på min möhippa satt vi hemma hos en av tjejerna och åt och drack gott och jag fick göra eget halsband av dagispärlor *s* som jag bar när vi gick ut och dansade framåt natta och så fick jag göra en lerfigur av min man ;-) (Givetvis presenterades denna skapelse på bröllopsfesten) Jag fick åka segelflyg, ingen aning om kostnad, men helt suveränt var det!
    På en annan möhippa gick vi på salsakurs, blivande bruden fick dansa i full utstyrsel - det var jätteuppskattat och sedan fick hon visa upp sina färdigheter på bröllopsfesten :-)
    Go kart och bowling är också kul att göra ihop...
  11. Susanna
    #6

    tack

    tack för dina jättebra tips.
    Har just funderat på choklad provning, salsa och laserdome. Segelflygningen, och salsan vart gjorde ni den och lerfiguren. Kan du specificera detta lite mer, låter precis vad jag är ute efter.
    du får gärna maila mig; [email protected]
    TUSEN TACK PÅ FÖRHAND
  12. 6
    tack tack för dina jättebra tips.
    Har just funderat på choklad provning, salsa och laserdome. Segelflygningen, och salsan vart gjorde ni den och lerfiguren. Kan du specificera detta lite mer, låter precis vad jag är ute efter.
    du får gärna maila mig; [email protected]
    TUSEN TACK PÅ FÖRHAND

Liknande trådar

  1. tips på malmö-restaurang
    By kajsa2610 in forum Mat & dryck
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 13:30
  2. Tips på Malmö grejor....
    By Skånepigan in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 08:14
  3. Överös mig med möhippe-tips!
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 21:33
  4. Restaurang-tips i Malmö?
    By Jomal in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 18:43
  5. Ingen med tips om HBG och Malmö???
    By HBG/Malmö in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar