Alltså CexVa - Ardy!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Alltså CexVa - Ardy!

    Min mamma känner honom och vi har flera tavlor hemma! Attans att du skulle få tunghäfta just när du äntligen hade chansen. Du får väl mejla honom och fråga om han minns den mystiska damen i sätet bredvid. Men ärligt, är inte han 100 år ungefär? Minns honom som gammal från när jag var liten och han hängde med mamma.
  2. 1
    Alltså CexVa - Ardy! Min mamma känner honom och vi har flera tavlor hemma! Attans att du skulle få tunghäfta just när du äntligen hade chansen. Du får väl mejla honom och fråga om han minns den mystiska damen i sätet bredvid. Men ärligt, är inte han 100 år ungefär? Minns honom som gammal från när jag var liten och han hängde med mamma.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Lyllos din mamma ;)

    Han är född 1939 tror jag att jag läste någonstans så det är ju en bit kvar till 100..

    Undrar om han har en emailadress, jag menar en som lyssnar på kassettband i en freestyle verkar ju inte vara så himla tekniskt medveten ;)
  4. 2
    Lyllos din mamma ;) Han är född 1939 tror jag att jag läste någonstans så det är ju en bit kvar till 100..

    Undrar om han har en emailadress, jag menar en som lyssnar på kassettband i en freestyle verkar ju inte vara så himla tekniskt medveten ;)

Liknande trådar

  1. Alltså mäklare och foton, alltså alltså
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 16:54
  2. Alltså, alltså, jag förstår inte varför
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-21, 08:52
  3. Om ni vill alltså bara alltså
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-09-28, 20:04
  4. Ardy Struver
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 20:43
  5. Alltså, alltså, jag fattar ingenting
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 10:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar