dom här skorna
Småbarn
  1. xyzåäö
    #1

    dom här skorna

    Om dom blå är som säljaren säger I MYCKET BRA SKICK!????
    Då undrar jag hur hennes saker i begagnat skick ser ut.. Vilka glädjepriser hon satt dessutom!

    http://www.tradera.com/auction/aid_25497579
  2. 1
    dom här skorna Om dom blå är som säljaren säger I MYCKET BRA SKICK!????
    Då undrar jag hur hennes saker i begagnat skick ser ut.. Vilka glädjepriser hon satt dessutom!

    http://www.tradera.com/auction/aid_25497579
  3. Q
    #2

    Hörru xyzåäö våga stå

    och vilken fegis döljer sig här då *kunde inte låta bli* ;-)
  4. 2
    Hörru xyzåäö våga stå och vilken fegis döljer sig här då *kunde inte låta bli* ;-)
  5. xyzåäö
    #3

    man vet nog

    vem du är trots att du bara skriver Q..Jag gissar att största delen här kan räkna ut det. eftersom dessa \"anonyma\" inlägg poppar upp när en annan viss person skriver här.
    Var anonym om du vill men inte enbart då du ska gnälla klaga på folk va?!
  6. 3
    man vet nog vem du är trots att du bara skriver Q..Jag gissar att största delen här kan räkna ut det. eftersom dessa \"anonyma\" inlägg poppar upp när en annan viss person skriver här.
    Var anonym om du vill men inte enbart då du ska gnälla klaga på folk va?!
  7. Anonym traderare
    #4

    Men snälla nån

    Är 35 kr för två par skor glädjepriser? Förstår inte varför man länkar till andras auktioner om man bara vill klanka ned. Skulle bli så less om det var min auktion. Tänk på personen bakom innan du skriver sårande inlägg. Tror inte man får göra det heller enligt snackreglerna. Detta är inte min auktion men min auktion har också länkats till härinne. Då var det inte klagomål på skicket utan mitt utropspris som enligt flera här var vansinnigt högt. Fick flera hundralappar över det så helt fel kan det inte varit.
  8. 4
    Men snälla nån Är 35 kr för två par skor glädjepriser? Förstår inte varför man länkar till andras auktioner om man bara vill klanka ned. Skulle bli så less om det var min auktion. Tänk på personen bakom innan du skriver sårande inlägg. Tror inte man får göra det heller enligt snackreglerna. Detta är inte min auktion men min auktion har också länkats till härinne. Då var det inte klagomål på skicket utan mitt utropspris som enligt flera här var vansinnigt högt. Fick flera hundralappar över det så helt fel kan det inte varit.
  9. xyzåäö
    #5

    Är inte 200:-

    glädjepriser?
    Jag undrar vad man FÅR enligt snackreglerna *flinar*?
    Jag anser att 200:- fär dom skorna är way to mutch
  10. 5
    Är inte 200:- glädjepriser?
    Jag undrar vad man FÅR enligt snackreglerna *flinar*?
    Jag anser att 200:- fär dom skorna är way to mutch
  11. A med 3
    #6

    jaha....snackregler igen

    Jag tycker också att 200 spänn fär dom är på tok för mycket. Inte var väl inlägget elakt?
    tänk att folk liksom har ork att kritisera andras inlägg gång på gång..kanske att det är du Anonym traderare som säljer skorna? det kommer ju upp länkar till auktioner vareviga dag! JAG blev inte sårad över inlägget som ovan skrev.. du kanske blev det? men hur ska man då kunna skriva något överhuvudtaget? jag kanske blir sårad om någon påstår att den bruna pop jackan är fuL???? Är det då emot snackreglerna eller? jag blev ju sårad då!?
    Nää gud jag tröttnar verkligen på många härinne!
  12. 6
    jaha....snackregler igen Jag tycker också att 200 spänn fär dom är på tok för mycket. Inte var väl inlägget elakt?
    tänk att folk liksom har ork att kritisera andras inlägg gång på gång..kanske att det är du Anonym traderare som säljer skorna? det kommer ju upp länkar till auktioner vareviga dag! JAG blev inte sårad över inlägget som ovan skrev.. du kanske blev det? men hur ska man då kunna skriva något överhuvudtaget? jag kanske blir sårad om någon påstår att den bruna pop jackan är fuL???? Är det då emot snackreglerna eller? jag blev ju sårad då!?
    Nää gud jag tröttnar verkligen på många härinne!
  13. Anonym traderare
    #7

    35 kr

    200 tycker jag också är för mycket, skulle inte köpa dom ens för 35 kr men det är upp till köparen att bestämma tycker jag.
  14. 7
    35 kr 200 tycker jag också är för mycket, skulle inte köpa dom ens för 35 kr men det är upp till köparen att bestämma tycker jag.
  15. Anonym traderare
    #8

    se mitt svar ovanför .imt

    .
  16. 8
    se mitt svar ovanför .imt .
  17. AA
    #9

    Nickspekulation

    är inte ok. Dessutom är du ju också anonym och \"klagar\" på folk. Vad är skillnaden??
  18. 9
    Nickspekulation är inte ok. Dessutom är du ju också anonym och \"klagar\" på folk. Vad är skillnaden??
  19. xyzåäö
    #10

    garvar! VA?

    Får man inte tillåtelse till att spekulera nick? här hemma?? asgarvar!
    Jag har inte satt ihop någon med nåpgon utan endast i mitt huvud..men menar du att redax kan hojta om det med??????????????????????????? ?????????????????????+
  20. 10
    garvar! VA? Får man inte tillåtelse till att spekulera nick? här hemma?? asgarvar!
    Jag har inte satt ihop någon med nåpgon utan endast i mitt huvud..men menar du att redax kan hojta om det med??????????????????????????? ?????????????????????+
  21. AA
    #11

    Klart att detta inte är

    nickspekulation, eller???

    \"man vet nog (2006-03-10 14:02:44)
    xyzåäö

    vem du är trots att du bara skriver Q..Jag gissar att största delen här kan räkna ut det. eftersom dessa \"anonyma\" inlägg poppar upp när en annan viss person skriver här.
    Var anonym om du vill men inte enbart då du ska gnälla klaga på folk va?!\"

  22. 11
    Klart att detta inte är nickspekulation, eller???

    \"man vet nog (2006-03-10 14:02:44)
    xyzåäö

    vem du är trots att du bara skriver Q..Jag gissar att största delen här kan räkna ut det. eftersom dessa \"anonyma\" inlägg poppar upp när en annan viss person skriver här.
    Var anonym om du vill men inte enbart då du ska gnälla klaga på folk va?!\"

  23. xyzåäö
    #12

    men fattar du inte????????????

    JAG spekulerar för mig själv!! Jag ser ingenstans i mitt inlägg att jag skrivit något annat?? Men DU däremot har PRECIS NU BRUTIT MOT SNACKREGLERNA DÅ MAN INTE FÅR KOPIERA ANNANS INLÄGG SOM DU GJORDE!!!!!!!
  24. 12
    men fattar du inte???????????? JAG spekulerar för mig själv!! Jag ser ingenstans i mitt inlägg att jag skrivit något annat?? Men DU däremot har PRECIS NU BRUTIT MOT SNACKREGLERNA DÅ MAN INTE FÅR KOPIERA ANNANS INLÄGG SOM DU GJORDE!!!!!!!
  25. xyzåäö
    #13

    Kommer maila redax om dig

    .
  26. 13
    Kommer maila redax om dig .
  27. AA
    #14

    Det får man visst om man ska

    hänvisa till det stället som du säger att du inte gjorde.
    Ser inte att du spekulerar för dig själv eftersom du skriver ut det på ett forum.

    Varsågod och anmäl mig. Jag har inte brutit mot några regler.
  28. 14
    Det får man visst om man ska hänvisa till det stället som du säger att du inte gjorde.
    Ser inte att du spekulerar för dig själv eftersom du skriver ut det på ett forum.

    Varsågod och anmäl mig. Jag har inte brutit mot några regler.
  29. xyzåäö
    #15

    Det har du visst det!!

    För man FÅR INTE CITERA/KOPIERA ANDRA!^SÅ DET SÅ!
  30. 15
    Det har du visst det!! För man FÅR INTE CITERA/KOPIERA ANDRA!^SÅ DET SÅ!
  31. Lena
    #16

    Men tagga ner lite.

    Jag läser här inne hela tiden, men jag har ingen aning om varken vem du eller Q eller andra nick är eller inte är.
  32. 16
    Men tagga ner lite. Jag läser här inne hela tiden, men jag har ingen aning om varken vem du eller Q eller andra nick är eller inte är.
  33. AA
    #17

    Du får gärna hänvisa var

    i snackreglerna det står.

    Under tiden kan du begrunda detta:

    \"Nickspekulation och anonymitet
    Spekulera inte om vem som finns bakom en signatur, det är den personens ensak. Man får vara anonym i Snack. Skälen till att en del vill vara det kan vara; skyddad identitet, ny och vill prova lite, pratar om ett känsligt ämne eller något annat. Att däremot vara anonym i syfte att bryta mot snackreglerna eller utsätta andra medlemmar för obehag är inte tillåtet.\"



  34. 17
    Du får gärna hänvisa var i snackreglerna det står.

    Under tiden kan du begrunda detta:

    \"Nickspekulation och anonymitet
    Spekulera inte om vem som finns bakom en signatur, det är den personens ensak. Man får vara anonym i Snack. Skälen till att en del vill vara det kan vara; skyddad identitet, ny och vill prova lite, pratar om ett känsligt ämne eller något annat. Att däremot vara anonym i syfte att bryta mot snackreglerna eller utsätta andra medlemmar för obehag är inte tillåtet.\"



  35. Eva
    #18

    Nej, sluta nu.

    Nu är det verkligen sandlådenivå på det här snacket.
  36. 18
    Nej, sluta nu. Nu är det verkligen sandlådenivå på det här snacket.
  37. A med 3
    #19

    Jag håller med..nuförtiden

    är folk som galna härinne alltså..
    Jag antar att dom som övervägande skriver här är sådana människor jag _aldrig_ skulle klara av att umgås med IRL.... Oftast går man ju in på denna sida nu för att få sig ett gott skratt..Jag har så kul åt hur folk orkar bete sig! =)
  38. 19
    Jag håller med..nuförtiden är folk som galna härinne alltså..
    Jag antar att dom som övervägande skriver här är sådana människor jag _aldrig_ skulle klara av att umgås med IRL.... Oftast går man ju in på denna sida nu för att få sig ett gott skratt..Jag har så kul åt hur folk orkar bete sig! =)
  39. AA
    #20

    Jag förstår inte

    varför du blev så fruktansvärt arg. Tycker bara att Q får var vem hon/han vill utan att spekulera om han/hon kallar sig något annat ibland. Det får man faktiskt.
    Sedan att du får utbrott på mig förstår jag faktiskt inte.

    Nu lägger jag ner för det här var bara fånigt.
  40. 20
    Jag förstår inte varför du blev så fruktansvärt arg. Tycker bara att Q får var vem hon/han vill utan att spekulera om han/hon kallar sig något annat ibland. Det får man faktiskt.
    Sedan att du får utbrott på mig förstår jag faktiskt inte.

    Nu lägger jag ner för det här var bara fånigt.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vad gör ni med skorna?
    By mallemus in forum Bokstavsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 21:47
  2. De här skorna?
    By Poptjej in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 12:59
  3. Dom här skorna då?
    By Nöjd idag :-) in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 15:11
  4. de här skorna?
    By Sanna med tjejerna in forum Hem & fritid
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 22:13
  5. Men skorna då?
    By Izindra in forum _0606 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 21:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar