Nu har jag nyligen
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Nu har jag nyligen

    ätit en grov osötad smörgås med färsk makrill på, så gott!! Åt även en sportknäckesmörgås med ett halvt kokt ägg på. En apelsin med ananas & passionskeso, yammi. Nu är jag mätt och skall snart lägga mig och plugga *S*

    Ha en fortsatt trevlig kväll!

    Kram på er allaihopa!
  2. 1
    Nu har jag nyligen ätit en grov osötad smörgås med färsk makrill på, så gott!! Åt även en sportknäckesmörgås med ett halvt kokt ägg på. En apelsin med ananas & passionskeso, yammi. Nu är jag mätt och skall snart lägga mig och plugga *S*

    Ha en fortsatt trevlig kväll!

    Kram på er allaihopa!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Gott

    det lät.
    JAg har fruktsallad som står ikylen och väntar på mig, men jag är inget sugen/hungrig än, så det får vänta en stund..lägger mig ändå inte förrens efter kl 23, så jag hinner nog äta min fruktsallad:)
  4. 2
    Gott det lät.
    JAg har fruktsallad som står ikylen och väntar på mig, men jag är inget sugen/hungrig än, så det får vänta en stund..lägger mig ändå inte förrens efter kl 23, så jag hinner nog äta min fruktsallad:)
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Makrill

    Värst vad alla äter makrill. Har jag aldrig provat. Ska du ligga ner och plugga, det gör jag nästan aldrig...
  6. 3
    Makrill Värst vad alla äter makrill. Har jag aldrig provat. Ska du ligga ner och plugga, det gör jag nästan aldrig...
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4

    Fruktsallad är

    också gott och en favorit här, det får det bli imorgon framför Desperoute Housewifes *L*
  8. 4
    Fruktsallad är också gott och en favorit här, det får det bli imorgon framför Desperoute Housewifes *L*
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5

    Det som är så gott!

    Brukar äta makrill i tomatsås men nu hade vi köpt hem färsk makrill i helgen. Ja den var ju rökt men inte på burk *S* Jag har suttit och pluggat en stund nu. Men brukar slöläsa lite egna anteckningar i sängen. Annars brukar jag allt sitta upp :)
  10. 5
    Det som är så gott! Brukar äta makrill i tomatsås men nu hade vi köpt hem färsk makrill i helgen. Ja den var ju rökt men inte på burk *S* Jag har suttit och pluggat en stund nu. Men brukar slöläsa lite egna anteckningar i sängen. Annars brukar jag allt sitta upp :)
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6

    Mums!

    Låter som ett supermumsigt kvällsmål! Jag åt en fruktsallad på äpple, kiwi och sharon med kesella lätt, hackad mandel och paranöt samt kanel. Plus en knäcke med ägg och kaviar. :-)
  12. 6
    Mums! Låter som ett supermumsigt kvällsmål! Jag åt en fruktsallad på äpple, kiwi och sharon med kesella lätt, hackad mandel och paranöt samt kanel. Plus en knäcke med ägg och kaviar. :-)
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7

    Ja det var det!

    Nu är det sängen som gäller *snark* Fruktsallad är också gott och jag har ju \"härmat\" dig med kesella, kanel och hackade nötter *L* Så det får det bli imorgon framför Desperoute housewifes :-)

    Natti natti *zzzzz*
  14. 7
    Ja det var det! Nu är det sängen som gäller *snark* Fruktsallad är också gott och jag har ju \"härmat\" dig med kesella, kanel och hackade nötter *L* Så det får det bli imorgon framför Desperoute housewifes :-)

    Natti natti *zzzzz*

Liknande trådar

  1. Nyligen snittad
    By Milla&Tilde in forum Förlossning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 20:40
  2. Nyligen med barn?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 21:21
  3. Vi va nyligen med
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 15:22
  4. Ni som nyligen har
    By pudding in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 07:12
  5. H&M nyligen?
    By Mica in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-27, 20:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar